Foreigner97 Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Hallo mensen, Ik heb net de missie 'One Last Thing' gedaan, waarna je een keuze moet maken tussen 'Revenge' en 'Deal'. Ik constateerde echter dat ik nu geen mogelijkheid heb om in contact te komen met vrienden. Dit wil dus zeggen dat ik, op welke manier ik ook bel, het antwoordapparaat voor krijg. Dit is erg vervelend; zo kan ik geen liften van Roman krijgen, of guns van Jacob kopen. Hoort dit bij dit punt van het spel? Wordt het weer mogelijk als ik het spel uitgespeeld heb? Ik hoor het graag. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Als je gekozen hebt voor Revenge of Deal en die missie hebt volbracht kun je weer met vrienden bellen Op het moment dat je daartussen moet kiezen ben je eigenlijk al bezig met die missie en tijdens missies kun je nooit met vrienden bellen Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Als je gekozen hebt voor Revenge of Deal en die missie hebt volbracht kun je weer met vrienden bellen Op het moment dat je daartussen moet kiezen ben je eigenlijk al bezig met die missie en tijdens missies kun je nooit met vrienden bellen Oké, bedankt voor de (snelle) reactie:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.