Jump to content

Kan niet meer in contact komen met vrienden


Foreigner97

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb net de missie 'One Last Thing' gedaan, waarna je een keuze moet maken tussen 'Revenge' en 'Deal'.

Ik constateerde echter dat ik nu geen mogelijkheid heb om in contact te komen met vrienden. Dit wil dus zeggen dat ik, op welke manier ik ook bel, het antwoordapparaat voor krijg. Dit is erg vervelend; zo kan ik geen liften van Roman krijgen, of guns van Jacob kopen.

Hoort dit bij dit punt van het spel? Wordt het weer mogelijk als ik het spel uitgespeeld heb?

Ik hoor het graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gekozen hebt voor Revenge of Deal en die missie hebt volbracht kun je weer met vrienden bellen

Op het moment dat je daartussen moet kiezen ben je eigenlijk al bezig met die missie en tijdens missies kun je nooit met vrienden bellen

Link to comment
Delen op andere websites

Als je gekozen hebt voor Revenge of Deal en die missie hebt volbracht kun je weer met vrienden bellen

Op het moment dat je daartussen moet kiezen ben je eigenlijk al bezig met die missie en tijdens missies kun je nooit met vrienden bellen

Oké, bedankt voor de (snelle) reactie:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...