mekane Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 (bewerkt) Hey gtaforum ik heb een videotut gemaakt nu zou ik graag jullie mening willen : Wat kan er beter Mening : Heb je er iets van geleerd of wist je het al Cijfer: Tips/suggesties Bewerkt: 29 september 2012 door mekane Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Hij moet nog verwerkt worden Reageren
mekane Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Hij moet nog verwerkt worden nu staat die als goed is online Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Er mag wat geluid onder. Iets van muziek of zo. Wel een goede tutorials voor de mensen die nieuw zijn met modden. Zelf wist ik dit al. Maar zie hierboven Cijfer: 7 Gewoon wat geluid eronder Reageren
mekane Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Oké nou dat vind ik altijd het lastige .. Het geluid maar is goed ik zal morgen geluid eronder plaatsen .. Dankje voor de positieve reactie Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 En hoort dit niet bij de Modding Tutorials? Reageren
mekane Geplaatst: 29 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2012 En hoort dit niet bij de Modding Tutorials? Ik wou eerst weten wat iedereen ervan zou vinden maar zowieso denk ik niet dat dit topic word toegevoegd aan de master tutorials lijst... Reageren
Woody268 Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Er staat 'tuturial' is het niet tutorial? Ik zou persoonlijk in een betere kwaliteit filmen want die is nu nogal ruk Indien mogelijk zou ik mijn windows in het Engels zetten omdat niet iedereen Nederlands praat ofc (als het niet mogelijk is vertalen/aantekening) Zoals gezegd wordt achtergrond muziek zou leuk zijn Controleer je uitleg want je hebt tikfouten Persoonlijk had ik de stukjes dat je het filmen aan- uitzet er uitgeknipt Zie dat je in het vervolg dat je weet waar je de tattoo staat en je niet moet zoeken Verder is het een goed filmpje/idee, als je deze punten aanpast is het veel beter. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 En hoort dit niet bij de Modding Tutorials? Ik wou eerst weten wat iedereen ervan zou vinden maar zowieso denk ik niet dat dit topic word toegevoegd aan de master tutorials lijst... Dat gaat zeker niet gebeuren. Dat is alleen voor echt goede en belangrijke tutorials Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 september 2012 Rapport Geplaatst: 29 september 2012 Je legt amper iets uit. Een lap tekst en dan open je TXD workshop en doet wat dingen. Waar kan je dat programma downloaden? Hoe werkt het? Hoe edit ik mijn afbeelding? etc, etc, etc. Je hebt ook zwarte banden aan alle kanten van je video, dat zou niet mogen. Als je in 4:3 opneemt - wat volgens mij niet het geval is - dan mogen er alleen langs de linker- en rechterkant zwarte banden zijn. Reageren
mekane Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Er staat 'tuturial' is het niet tutorial? Ik zou persoonlijk in een betere kwaliteit filmen want die is nu nogal ruk Indien mogelijk zou ik mijn windows in het Engels zetten omdat niet iedereen Nederlands praat ofc (als het niet mogelijk is vertalen/aantekening) Zoals gezegd wordt achtergrond muziek zou leuk zijn Controleer je uitleg want je hebt tikfouten Persoonlijk had ik de stukjes dat je het filmen aan- uitzet er uitgeknipt Zie dat je in het vervolg dat je weet waar je de tattoo staat en je niet moet zoeken Verder is het een goed filmpje/idee, als je deze punten aanpast is het veel beter. Hoe bedoel je dat me kwaliteit ruk is ik heb met camstudio opgenomen en gta sa met fraps... En ik ga vandaag het filmpje opnieuw maken en dan vergelijken. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 een goeie tut voor beginners, maar wat de andere al meedeelden er kan nog wat muziek etc, maar als dit je eerste tut is, is ie aardig goed gelukt. Reageren
mekane Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2012 (bewerkt) Ik heb de tut opnieuw gefilmd ik hoop dat het dit keer beter is en ik heb er een muziekje bij gedaan gta_san_andreas_k_jah_west NIEUWE LINK Bewerkt: 30 september 2012 door mekane Reageren
vice Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Volgens mij zou het nog duidelijker zijn als je in je video-bewerkingsprogramma zelf de 'notities' toevoegt. Want je gaat steeds naar kladblok, en ik betwijfel of iedereen zo nog kan blijven volgen aangezien je altijd redelijk snel gaat. Ook heb je nog altijd wel vrij veel typfouten (vooral dan grammaticale fouten) in je tekst staan, maar je video is er toch al op vooruitgegaan. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 En je hebt nog steeds die zwarte randen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.