Jump to content

Videotut


mekane

Recommended Posts

  • Er staat 'tuturial' is het niet tutorial? icon_mrgreen.gif
  • Ik zou persoonlijk in een betere kwaliteit filmen want die is nu nogal ruk
  • Indien mogelijk zou ik mijn windows in het Engels zetten omdat niet iedereen Nederlands praat ofc (als het niet mogelijk is vertalen/aantekening) knipoog.gif
  • Zoals gezegd wordt achtergrond muziek zou leuk zijn
  • Controleer je uitleg want je hebt tikfouten
  • Persoonlijk had ik de stukjes dat je het filmen aan- uitzet er uitgeknipt
  • Zie dat je in het vervolg dat je weet waar je de tattoo staat en je niet moet zoeken smile3.gif

Verder is het een goed filmpje/idee, als je deze punten aanpast is het veel beter. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

En hoort dit niet bij de Modding Tutorials?

Ik wou eerst weten wat iedereen ervan zou vinden maar zowieso denk ik niet dat dit topic word toegevoegd aan de master tutorials lijst...

Dat gaat zeker niet gebeuren. Dat is alleen voor echt goede en belangrijke tutorials ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je legt amper iets uit. Een lap tekst en dan open je TXD workshop en doet wat dingen. Waar kan je dat programma downloaden? Hoe werkt het? Hoe edit ik mijn afbeelding? etc, etc, etc. Je hebt ook zwarte banden aan alle kanten van je video, dat zou niet mogen. Als je in 4:3 opneemt - wat volgens mij niet het geval is - dan mogen er alleen langs de linker- en rechterkant zwarte banden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Er staat 'tuturial' is het niet tutorial? icon_mrgreen.gif
  • Ik zou persoonlijk in een betere kwaliteit filmen want die is nu nogal ruk
  • Indien mogelijk zou ik mijn windows in het Engels zetten omdat niet iedereen Nederlands praat ofc (als het niet mogelijk is vertalen/aantekening) knipoog.gif
  • Zoals gezegd wordt achtergrond muziek zou leuk zijn
  • Controleer je uitleg want je hebt tikfouten
  • Persoonlijk had ik de stukjes dat je het filmen aan- uitzet er uitgeknipt
  • Zie dat je in het vervolg dat je weet waar je de tattoo staat en je niet moet zoeken smile3.gif

Verder is het een goed filmpje/idee, als je deze punten aanpast is het veel beter. smile3.gif

Hoe bedoel je dat me kwaliteit ruk is ik heb met camstudio opgenomen en gta sa met fraps...

En ik ga vandaag het filmpje opnieuw maken en dan vergelijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zou het nog duidelijker zijn als je in je video-bewerkingsprogramma zelf de 'notities' toevoegt. Want je gaat steeds naar kladblok, en ik betwijfel of iedereen zo nog kan blijven volgen aangezien je altijd redelijk snel gaat.

Ook heb je nog altijd wel vrij veel typfouten (vooral dan grammaticale fouten) in je tekst staan, maar je video is er toch al op vooruitgegaan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...