Jump to content

Welke videokaart zal ik nemen?


Ottoman 47

Recommended Posts

Aangezien ik niet zo heel veel verstand heb van hardware, wou ik hier aan jullie even hulp vragen. Ik wil graag een nieuwe goeie videokaart, want mijn NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (512 MB) is behoorlijk oud. Daarom heb ik hier een lijst met een videokaarten. Welke raden jullie mij aan? Het mag niet boven de €100,- zijn, en mijn computer moet er niet van gaan crashen of wat dan ook. Het moet ook een goeie videokaart zijn. Niet zo'n klote-ding wat ik nu heb.

Dit is mijn computer:

Processor: Intel Pentium 4, 3.00GHz
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: XP Station, 45 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (512 MB)
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: Realtek High Definition Audio
Speakers/Headphones: Compaq Speakers
Keyboard: Microsoft PS/2-toetsenbord
Mouse: Microsoft PS/2-muis
Mouse Surface: Floriade Mouse Mat
Operating System: Windows XP Professional - Service Pack 3
Motherboard: Hewleet-Packard
Computer Case: Compaq Presario 061

Alvast bedankt.

EDIT: Graag geen gelul als: "Koop een nieuwe PC." Dat ben ik ook van plan, maar niet op dit moment.

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

Je koopt beter een nieuwe een nieuwe pc omdat met een merk pc je vaak beperkt bent. Vaak is de voeding te zwak in een merk pc. als je het echt wil open je pc case en kijk op de gevens van de voeding wat het Maximum vermogen (Watt) is.

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Je koopt beter een nieuwe een nieuwe pc omdat met een merk pc je vaak beperkt bent. Vaak is de voeding te zwak in een merk pc. als je het echt wil open je pc case en kijk op de gevens van de voeding wat het Maximum vermogen (Watt) is.

Er stond niet veel op de voeding, alleen: CoolerMaster CM12V, Made In China.

En de voeding is volgens mij niet standaard, want ongeveer 4 jaar geleden gaf ik mijn PC aan een computerwinkel om een goeie videokaart in te plaatsen, daarom heb ik nu Nvidia'. De voeding heeft hij er ook bij gezet (denk ik).

Foto:

30092012006.jpg

Bewerkt: door Ottoman 47
Link to comment
Delen op andere websites

Als je met die PC wilt gamen, dan gata het zeker niet lukken! Je moet een nieuwe processor, videokaart, meer RAM-geheugen en MISSCHIEN een nieuwe voeding. Kortom, een compleet nieuwe PC!

Ik wil geen spel als GTA IV spelen. Ik wil gewoon een goed videokaart die een wat lager niveau dan GTA IV kan afspelen.

En nee, er staat niks over W(att), alleen op de witte sticket (op te foto te vinden) staat een beetje een Aziatische taal, en een paar W, zoals 300W staat er.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met die PC wilt gamen, dan gata het zeker niet lukken! Je moet een nieuwe processor, videokaart, meer RAM-geheugen en MISSCHIEN een nieuwe voeding. Kortom, een compleet nieuwe PC!

Ik wil geen spel als GTA IV spelen. Ik wil gewoon een goed videokaart die een wat lager niveau dan GTA IV kan afspelen.

En nee, er staat niks over W(att), alleen op de witte sticket (op te foto te vinden) staat een beetje een Aziatische taal, en een paar W, zoals 300W staat er.

Maar dan alsnog, als je gta 4 op low wilt spelen moet er wel een nieuwe processor, nieuwe videoaart (Zoals jij al aangeeft), meer geheugen en eventueel een nieuwe voeding in!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Hoewel het beste een nieuwe pc is raad ik je deze http://www.alternate...0/?tk=7&lk=4031 aan. :)

Ben je er wel erg zeker van dat die videokaart het gewoon op mijn computer positief gaat lopen, want nadat ik hem getest heb op mijn computer kan ik het volgens mij niet meer terug leveren.

Tja, het beste is natuurlijk een nieuwe pc kopen. Maar bij alternate mag je hem altijd terug brengen hoor, ze hebben een hele goede klantenservice. :)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...