Jump to content

Links of rechtshandig?

GolfG60

Ik ben .....handig  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Ik ben .....handig

• Links
      3
    • Rechts
      19
    • Beide
      3

Recommended Posts

ik heb geen handen

Jij doet het met je neus, of met je tenen?

Ik bestuur mij muis met rechts. Ik schrijf ook met rechts en het is gewoon heel natuurlijk zo gegaan. Af en toe probeer ik het voor de gein wel eens met links, maar dat gaat gewoon helemaal niet, voelt volkomen onnatuurlijk.

Met welke hand hou jij je pepperspray vast??

Delen op andere websites

ik heb geen handen

Jij doet het met je neus, of met je tenen?

Ik bestuur mij muis met rechts. Ik schrijf ook met rechts en het is gewoon heel natuurlijk zo gegaan. Af en toe probeer ik het voor de gein wel eens met links, maar dat gaat gewoon helemaal niet, voelt volkomen onnatuurlijk.

Met welke hand hou jij je pepperspray vast??

Ik ben Linkshandig...

voetbal ben ik Linksbenig

Muis is Rechtshandig

betreft jouw vraag:

ik heb

Pistool op Links,

pepperspray Op Rechtsvoor ( op linksvoor als mn gordel vrij vol is ),

Stok op Linksachter,

Porto / GSM / boeien op Rechts,

Maglite / notitiehouder op Centraal-achter,

en oh ja, portemonnee en sleuteltjes ook op links

zo, wat een bende sleur ik toch mee clown.gif

Delen op andere websites

Ik ben zelf linkshandig en doe dus alles op de computer ook met mijn linkerhand. Dat betekent dat als ik een spel speel bijv skyrim, WSAD gebruik met mijn rechterhand en muis met linkerhand. Dus dan kan het af en toe een beetje worstelen zijn omdat je armen in de weg zitten. Maar ben er al teveel aan gewend geraakt, anders zou ik waarschijnlijk pijltjestoetsen hebben gebruikt zoals ik meestal doe.

Delen op andere websites

Als commando met een wapenstok achter me aan komt, zou ik hem waarschijnlijk afschermen met mijn rechterarm of schouder. Ook als hij met pepperspray naar me toe komt rennen zou ik automatisch eerst met rechts proberen het uit zijn handen te slaan.

Als hij zijn pistool op me richt, doe ik wel beide handen omhoog.

Delen op andere websites

Als commando met een wapenstok achter me aan komt, zou ik hem waarschijnlijk afschermen met mijn rechterarm of schouder. Ook als hij met pepperspray naar me toe komt rennen zou ik automatisch eerst met rechts proberen het uit zijn handen te slaan.

Als hij zijn pistool op me richt, doe ik wel beide handen omhoog.

idioot confused2.gif

IDIOOT

We hebben 83 puzzelwoorden gevonden

3 letters DOL - DOM - GEK - MAF - MAL - OEN - SUL - ZOT

4 letters DEBI - GAGA - RAAR - RUND - STOM

5 letters DWAAS - KNOTS - MALLE - MOFEL

6 letters ABSURD - CRETIN - DEBIEL - DEMENT - GETIKT - MAFKET - MANIAK - STAPEL - SUKKEL

7 letters BEZETEN - BEZOPEN - GRAPPIG - LAZARUS - MAFKEES - MALLOOT - ONBENUL - ONNOZEL - ONTZIND - STOMKOP - STUPIDE

8 letters BEZETENE - DOMMERIK - FLAPDROL - GESCHIFT - GESTOORD - IMBECIEL - KROPMENS - MALLOTIG - MESJOGGE - MESJOKKE - ONNOZELE - ONZINNIG - REDELOOS - RIDICUUL - STOMMERD - WARHOOFD-ONGERIJMD

9 letters BREINLOOS - GESCHIFTE - IDIOTERIG - MAFKIKKER - SIMPELAAR - SIMPEZIEL - STAPELDOL - STAPELGEK - UITZINNIG - ZWAKHOOFD - ACHTERLIJK

10 letters AFGESTOMPT - GEESTELOOS - HERSENLOOS - KRANKJORUM - ONBENULLIG - ONBEZONNEN - ONNOZELAAR - SCHAAPSKOP - SCHAPENKOP - WAANZINNIG - ZONDERLING - ZWAKZINNIG

11 letters KRANKZINNIG - ONNOZEKEREL - STOMPZINNIG - BESPOTTELIJK

12 letters ONVERSTANDIG

13 letters VERSTANDELOOS

Bewerkt: door commando
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...