Nyltje Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2012 Ik schrijf met rechts en bestuur mijn muis ook met rechts. Typen met links gaat zonder problemen, al typ ik met m'n rechterhand meer letters dan met de linker. Ik typ met 2 handen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 3 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2012 Sodeju, echt weinig linkshandige hier, had het wel verwacht maar dan nog. Denk dat het veel aangeleerd is, en een standaard komt natuurlijk vaker voor dan wat anders. Ben benieuwd als er meer mensen gestemd hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 Als je vanaf je geboorte alles met rechts of links doet dan raak je dat gewent. Ik denk dat je dan je hele leve dat automatisch doet. Als je er op gaat trainen zoals bij voetbal of drummen, dan raak je daar weer aan gewent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 (bewerkt) ik heb geen handen das niet zo handig Ik bestuur de muis met mijn rechterhand. Dus. Tja. Meer valt er niet te zeggen over the matter at hand Bewerkt: 4 oktober 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 Ik doe het eigenlijk met beide... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2012 Rechtshandig. Ik muis met de rechterhand. Toetsenbord gebruik ik beide handen en als het in een spel is dan is het links (meestal ben ik toch enkel WASD nodig plus een enkele andere toets) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2012 Met alles volledig rechts, maar met aardig wat kan ik allebei, typen + gebruik maken van de muis gaat dus met beide. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2012 ik heb geen handen Jij doet het met je neus, of met je tenen? Ik bestuur mij muis met rechts. Ik schrijf ook met rechts en het is gewoon heel natuurlijk zo gegaan. Af en toe probeer ik het voor de gein wel eens met links, maar dat gaat gewoon helemaal niet, voelt volkomen onnatuurlijk. Met welke hand hou jij je pepperspray vast?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2012 ik heb geen handen Jij doet het met je neus, of met je tenen? Ik bestuur mij muis met rechts. Ik schrijf ook met rechts en het is gewoon heel natuurlijk zo gegaan. Af en toe probeer ik het voor de gein wel eens met links, maar dat gaat gewoon helemaal niet, voelt volkomen onnatuurlijk. Met welke hand hou jij je pepperspray vast?? Ik ben Linkshandig... voetbal ben ik Linksbenig Muis is Rechtshandig betreft jouw vraag: ik heb Pistool op Links, pepperspray Op Rechtsvoor ( op linksvoor als mn gordel vrij vol is ), Stok op Linksachter, Porto / GSM / boeien op Rechts, Maglite / notitiehouder op Centraal-achter, en oh ja, portemonnee en sleuteltjes ook op links zo, wat een bende sleur ik toch mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2012 Ik ben zelf linkshandig en doe dus alles op de computer ook met mijn linkerhand. Dat betekent dat als ik een spel speel bijv skyrim, WSAD gebruik met mijn rechterhand en muis met linkerhand. Dus dan kan het af en toe een beetje worstelen zijn omdat je armen in de weg zitten. Maar ben er al teveel aan gewend geraakt, anders zou ik waarschijnlijk pijltjestoetsen hebben gebruikt zoals ik meestal doe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2012 Als commando met een wapenstok achter me aan komt, zou ik hem waarschijnlijk afschermen met mijn rechterarm of schouder. Ook als hij met pepperspray naar me toe komt rennen zou ik automatisch eerst met rechts proberen het uit zijn handen te slaan. Als hij zijn pistool op me richt, doe ik wel beide handen omhoog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2012 Ah ok, waar gaat deze topic ookalweer over? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2012 (bewerkt) Als commando met een wapenstok achter me aan komt, zou ik hem waarschijnlijk afschermen met mijn rechterarm of schouder. Ook als hij met pepperspray naar me toe komt rennen zou ik automatisch eerst met rechts proberen het uit zijn handen te slaan. Als hij zijn pistool op me richt, doe ik wel beide handen omhoog. idioot IDIOOT We hebben 83 puzzelwoorden gevonden 3 letters DOL - DOM - GEK - MAF - MAL - OEN - SUL - ZOT 4 letters DEBI - GAGA - RAAR - RUND - STOM 5 letters DWAAS - KNOTS - MALLE - MOFEL 6 letters ABSURD - CRETIN - DEBIEL - DEMENT - GETIKT - MAFKET - MANIAK - STAPEL - SUKKEL 7 letters BEZETEN - BEZOPEN - GRAPPIG - LAZARUS - MAFKEES - MALLOOT - ONBENUL - ONNOZEL - ONTZIND - STOMKOP - STUPIDE 8 letters BEZETENE - DOMMERIK - FLAPDROL - GESCHIFT - GESTOORD - IMBECIEL - KROPMENS - MALLOTIG - MESJOGGE - MESJOKKE - ONNOZELE - ONZINNIG - REDELOOS - RIDICUUL - STOMMERD - WARHOOFD-ONGERIJMD 9 letters BREINLOOS - GESCHIFTE - IDIOTERIG - MAFKIKKER - SIMPELAAR - SIMPEZIEL - STAPELDOL - STAPELGEK - UITZINNIG - ZWAKHOOFD - ACHTERLIJK 10 letters AFGESTOMPT - GEESTELOOS - HERSENLOOS - KRANKJORUM - ONBENULLIG - ONBEZONNEN - ONNOZELAAR - SCHAAPSKOP - SCHAPENKOP - WAANZINNIG - ZONDERLING - ZWAKZINNIG 11 letters KRANKZINNIG - ONNOZEKEREL - STOMPZINNIG - BESPOTTELIJK 12 letters ONVERSTANDIG 13 letters VERSTANDELOOS Bewerkt: 10 oktober 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.