kamiel Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Ik heb een paar dagen geleden een paar mods geïnstalleerd. Ik was gehaast dus ik was vergeten een backup te maken van mijn bestanden. Weet er iemand waar ik een nieuwe "data" en "models" map zou kunnen vinden? Alvast bedankt. Kamiel Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Je kan het beter hier vragen! Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Die mappen zijn samen zo'n 1,5GB groot. Ik denk niet dat iemand die voor je zal uploaden. Je kan beter opnieuw installeren. Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Ik heb toch te veel huiswerk dus dan kan ik net zo goed iets uploaden Er komt straks een edit waar je het kan downloaden. Reageren
kamiel Geplaatst: 3 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Ik heb toch te veel huiswerk dus dan kan ik net zo goed iets uploaden Er komt straks een edit waar je het kan downloaden. Bedankt, echt waar! Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Je moet niet op deze tekst klikken, hier is niet de download. Reageren
kamiel Geplaatst: 3 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Je moet niet op deze tekst klikken, hier is niet de download. Thx man! Werkt perfect! Lifesaver Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 Je moet niet op deze tekst klikken, hier is niet de download. Thx man! Werkt perfect! Lifesaver Np Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2012 De volgende keer kun je in dit topic terecht voor dergelijke aanvragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.