Jump to content

Gegevens aanvullen


thebig

Recommended Posts

Ik heb vandaag een smartphone ontvangen en daar al mijn muziek op gezwierd, allen heb ik nu een klein probleempje.

Wanneer ik een artiest selecteer, kan ik enkel snel de liedjes vinden waarop ik een albumnaam heb ingegeven. Andere liedjes moet ik zoeken tussen de overige 900 liedjes die 'albumloos' op mijn gsm staan. Natuurlijk ken ik wel de liedjes van de artiesten die ik écht goed vind, maar 900 is me toch wat teveel.

Nu heb ik op mijn Windows Media Player al gezien dat die gegevens automatisch kan aanvullen. Toen ik even op het internet rondneuzde, zag ik dat je gewoon ergens iets moest aanvinken, maar blijkt dat dat al het geval was.

Nu is mijn vraag: is er nog een andere manier om de albumnamen automatisch te laten invoeren? Het is begrijpelijk dat ik geen zin heb om elk nummer individueel op te zoeken en dan weer in te typen.

Sorry trouwens als dit fout zou staan, het leek me de meest passende sectie.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij werkt met android. Ik ben nu al 2 uur bezig geweest met zo'n 150 liedjes een album te geven en ga ze nu op mijn geheugenkaart zetten. Het zou wel handig zijn als jij een methode wist die mij werk bespaart.

Link to comment
Delen op andere websites

oke 2 uur 150 liedjes dus ff vlugge rekensom, 8 uur 900 liedjes nog 6 uur tegaan.

en dan ben je dus klaar 18:00 + 6:00 = 00:00 nu dat is toch niet zo lang??

maar ik zou zegen check ff deze site via je smartophone.

en download.

ik denk dat dat wel werkt,

en welk merk is de smartphone en werlk nummer?

Bewerkt: door Njfokke
Link to comment
Delen op andere websites

In principe moet Windows Media Player gewoon albuminformatie ophalen. Kijk of je ze zelf kunt toevoegen via het menu (klik met rechter muisknop op een nummer), want het wil wel eens voorkomen dat WMP het nummer niet kent, of niet kan associëren met de bekende albums (ook al zijn de albums wél bekend).

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een Samsung Galaxy Y S5360.

Ik zal nog eens kijken via Windows Media Player en anders zal ik wel een weekje achter mijn computer zitten kijken welke songs ik wil en dan de albums opzoeken.

Je moet ook rekenen dat veel van die liedjes van hetzelfde album kwamen, dat gaat dus snel. Maar bij veel liedjes is dat niet het geval.

Ik geloof trouwens dat de link die je me gaf al geïnstalleerd staat op mijn gsm. Het heeft alleszins dezelfde lay-out.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een Samsung Galaxy Y S5360.

Ik zal nog eens kijken via Windows Media Player en anders zal ik wel een weekje achter mijn computer zitten kijken welke songs ik wil en dan de albums opzoeken.

Je moet ook rekenen dat veel van die liedjes van hetzelfde album kwamen, dat gaat dus snel. Maar bij veel liedjes is dat niet het geval.

Ik geloof trouwens dat de link die je me gaf al geïnstalleerd staat op mijn gsm. Het heeft alleszins dezelfde lay-out.

dan zoek je in de playstore een andere music player, poweramp ofzo die is wel nice,

en dan download je de blackmarket.apk ff googlenen.

en dan heb je de fullversie for free,

het spreekt voor zich.

(sorry als ik sdit misschien niet mag posten, overgens is de blackmarket niet illegaal)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...