thebestgta-er Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 als ik de missie home coming do kan ik niet el corona en little mexico overnemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 waarschijnlijk omdat dat gebied is van cesar wat je later gaat over nemen in los sepulcros? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebestgta-er Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 nee het is voor die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 (bewerkt) Ze horen wel geel aangegeven te zijn. Het maakt echter niet uit, aangezien ze toch verdwijnen als je de missie Los Desperados gedaan hebt. Bewerkt: 5 oktober 2012 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebestgta-er Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 (bewerkt) nou en ik vind het leuk om die gebieden te hebben want ik slaa dan op en dan ga ik verder met de laaste twee en die slaa ik op een andere op en bij mij is het niet geel Bewerkt: 4 oktober 2012 door thebestgta-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 rij naar het politiebureau in Pershing Square om Sweet op te halen. Vervolgens moet je samen met Sweet naar Grove Street terugrijden. Het is de bedoeling dat je Grove Street herovert. Er staat bij Home Coming niets over El Corona en Little Mexico? Je moet Grove Street terug veroveren hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebestgta-er Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2012 ik bedoel als ik die missie gedaan heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
candesco Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2012 na die missie is het de bedoeling om eerst glen park (beat down on b dup) en daarna idlewood over te nemen (grove 4 life). Daarna komt er een missie waarbij je samen met Cesar El Corona en Little Mexico overneemt, zodat dat dit weer van de Varrio Los Aztecas wordt. Dat is dus Los Desperados. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebestgta-er Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2012 jullie begrijpen mij verkeert maar het is al opgelost het was een rare glith Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.