Nyltje Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 (bewerkt) Ik heb een site gevonden waar ze goedkope game pc's verkopen. Maar zijn de game pc's goed? Het enige waar ik verstand van heb is een videokaart en een processor. Dat is in orde daar, want voor nog geen 600 euro heb je game-pc met een processor van 4,2GHz en een videokaart van 1024mb. Dit is de site: www.hitech-gamer.com Wat vinden jullie van deze site. Zijn de computers goed. De prijs in ieder geval wel Nyltje Bewerkt: 4 oktober 2012 door nyltje Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 (bewerkt) Die PC van 639 euro? Die van volgens mij BF3 op high aan EDIT: En het gaat niet om de kloksnelheden of videogeheugen, het gaat om de cores, GPU, Shader Model, enz. Bewerkt: 4 oktober 2012 door Sammie_GTA Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Die PC van 639 euro? Die van volgens mij BF3 op high aan EDIT: En het gaat niet om de kloksnelheden of videogeheugen, het gaat om de cores, GPU, Shader Model, enz. Kijk daar heb ik dus echt geen verstand van. Daarom laat ik hier de site zien, dan kunnen jullie deze beoordelen. Want die pc's zijn echt heel goedkoop en de processors en videokaarten zijn goed. Misschien kan iemand uitleggen waar je ECHT moet letten bij een game-pc. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Het enige waar ik verstand van heb is een videokaart en een processor. Dat is in orde daar, want voor nog geen 600 euro heb je game-pc met een processor van 4,2GHz en een videokaart van 1024mb. Blijkbaar weet je dus helemaal geen hol ervan, want het gaat niet ALLEEN om kloksnelheid en geheugengrootte. Hogere nummers betekenen niet altijd dat iets beter is. Wat wil je met de computer doen? Als we dat weten kunnen we je vertellen wat handig is te gebruiken. Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 (bewerkt) Het enige waar ik verstand van heb is een videokaart en een processor. Dat is in orde daar, want voor nog geen 600 euro heb je game-pc met een processor van 4,2GHz en een videokaart van 1024mb. Blijkbaar weet je dus helemaal geen hol ervan, want het gaat niet ALLEEN om kloksnelheid en geheugengrootte. Hogere nummers betekenen niet altijd dat iets beter is. Wat wil je met de computer doen? Als we dat weten kunnen we je vertellen wat handig is te gebruiken. Daarom vraag ik het hier Een pc die Cod hoog/middel aan kan. Misschien in de toekomst GTA V. (mag ook op laag)(ben ik toch al gewent ) Ik denk dat de goedkoopste dat wel aan kan, of niet? (Klik) Bewerkt: 4 oktober 2012 door nyltje Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Ja die goedkoopste kan hem aan, kopen die boel. Klaar. Reageren
Woody268 Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 (bewerkt) Gta IV zal wel wel op med - high aankunnen. Maar waarom 600 euro verspillen aan een pc die niet future proof is en je geen toekomstige spellen kan draaien? Kan je evengoed dit doen Je spaart beter verder. Bewerkt: 4 oktober 2012 door Woody268 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Je spaart beter verder. Wtf heeft hij hieraan Dan gebeurd toch weer hetzelfde. Reageren
Woody268 Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 (bewerkt) Wanneer je voor zo'n klein budget een pc koopt kan je elke 1 à 2 jaar een nieuwe pc kopen omdat spellen steeds krachtigere pc's nodig hebben. Wanneer je meer geld uitgeeft kan je er veel langer mee verder. Bewerkt: 4 oktober 2012 door Woody268 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Wanneer je voor zo'n klein budget een pc koopt kan je elke 1 à 2 jaar een nieuwe pc kopen omdat spellen steeds krachtigere pc's nodig hebben. Wanneer je meer geld uitgeeft kan je er veel langer mee verder. Voor 600,- kan je zeker wel een degelijke PC kopen die meerdere jaren mee gaat. Enige keren dat je om de 1/2 jaren weer moet upgraden is als je elk spel op full reso met alles op ultra wilt spelen. Reageren
candesco Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Wanneer je voor zo'n klein budget een pc koopt kan je elke 1 à 2 jaar een nieuwe pc kopen omdat spellen steeds krachtigere pc's nodig hebben. Wanneer je meer geld uitgeeft kan je er veel langer mee verder. Markt zit al een tijdje op slot en een heel krachtige pc ben je niet nodig. Ivy Bridge is leuk om te hebben, maar niet persé nodig. Je kan spellen nog op high draaien met Allendale of Conroe. En sommigen draaien zelfs nog op een Prescott of een P4 (northwood). Als je nog de beschikking hebt over een E8400 of een Phenom II X4, dan zit je wel goed. Dankzij dat developers tegenwoordig eerst voor die vermalijde consoles ontwikkeld en dan de pc zit de markt wat op slot. Zou het exclusief pc zijn geweest, zou het rapper zijn gegaan. Gewoon zelf een pc in elkaar knutselen of laten knutselen. Ga eens naar een computerwinkel zoals Alternate, 4launch, Norrod, Azerty, Salland automatisering, etc. Ben je goedkoper uit per onderdeel en je weet zeker dat je het juiste spul hebt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Je begrijpt wel dat dit voor Games zijn die hoge systeemeisen nodig hebben he? Reageren
candesco Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 (bewerkt) Je begrijpt wel dat dit voor Games zijn die hoge systeemeisen nodig hebben he? Die eisen zijn al een paar jaar hetzelfde en er zit voorlopig weinig schot in. Eisen voor Borderlands 2 of voor Dishonored vallen mee en voor elk ander spel. Je hebt geen extreem dure bak nodig om fatsoenlijk te gamen. Bewerkt: 5 oktober 2012 door candesco Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Zelf een pc in elkaar zetten kan ik niet en als ik tegen een bedrijf moet zeggen wat er in mijn pc moet zitten... Ik heb maar van 2 dingen beetje verstand. Mij gaat het erom dat m'n pc het aan kan. Op lage kwaliteit spelen ben ik al gewent. En ik speel meestal maar 1 of 2 spellen. Ik installeer niet 1000 games (om het zo dan maar even te zeggen). Dus ik denk dat de goedkoopste pc dan prima is, of niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.