GTAFreak007 Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 (bewerkt) Hallo, Ik vraag me nu al een hele tijd af is deze PC goed genoeg voor recente games op high-max settings te spelen? - CPU : AMD FX-4100 QuadCore @ 3.6Ghz - RAM : 8GB DDR3 1866 - GPU : GeForce GTX 660Ti 3GB DDR5 Want ik heb zelfs framedrops als ik FIFA 13 speel op de allerlaagste render settings --' Dus ik zou graag weten of het probleem met de hardware te maken heeft of wat dan ook. Of misschien ligt het aan moederbord of weet ik veel, maar soms is spelen onmogelijk terwijl ik best wel wat in de PC gestoken heb qua geld. De GPU opzichzelf was al 350€ :/ Dus iemand die hier al ervaring mee heeft gehad of een oplossing heeft? EDIT : Misschien even bij vermelden, het is zo goed als een fresh install dus software is het zowiezo al niet , want ik had dit ook in andere games toen myn Windows net was geinstalleerd dus er stond nog geen troep op. + als ik speel op FIFA of welk spel ook heb ik zo rare flikkerende strepen of wat het ook is, ze hebben dezelfde kleur als het spel dus ik zie geen zwarte of witte strepen het is iets wat ik eigenlijk nog nooit heb gezien en na verloop van tijd verdwijnen ze ook Bewerkt: 5 oktober 2012 door GTAFreak007 Reageren
Woody268 Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Zijn je drivers up-to-date? Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Ja alles is geupdate. Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Kan je andere games wel aan? Indien ja lijkt me dat er een zwakke schakel is die het systeem vertraagd. Dit kan inderdaad het moederbord zijn maar ook bvb de HDD waar het spel natuurlijk op staat. Reageren
Sublime Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Kan je andere games wel aan? Indien lijkt me dat er een zwakke schakel is die het systeem vertraagd. Dit kan inderdaad het moederbord zijn maar ook bvb de HDD waar het spel natuurlijk op staat. Inderdaad, het is de kwestie om de zwakste schakel te vinden en te elimineren! Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 5 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Het moederbord is inderdaad niet het beste was maar een euro of 50 dachtk en die HDD is al een jaar of 4 5 denk ik Dan zal ik misschien maar es moeten gaan kijken voor een nieuw moederbord en een HDD. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 (bewerkt) Als je moederbord kut is, is alles gelijk kut. Goed moederbord is een must en voor een 50je heb je vaak niks boeiends, heb zelf altijd veel geld in een moederbord gestoken want dit is samen met je voeding het belangrijkste wat er is. Enne, een Samsung 830 kost tegenwoordig de kop niet meer, en een SSD gaat je snelheid goed verhogen met windows en programma's. Bewerkt: 5 oktober 2012 door GolfG60 Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Welk moederbord heb je precies? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Welk moederbord heb je precies? Ik heb geen AMD, maar mijn moederbord prijzen zaten meestal rondom de 250-300 euro. Dus best wel top of the line, misschien iets te top maar moederborden zijn erg belangrijk dus liever iets te veel dan te weinig. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 7 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2012 Mijn moederbord is een AMD 880GMHU3S3. Die heb ik gekocht voor 76€. Reageren
One-RunnerV Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 heb je Windows 8? ik heb framedrops op Sims 1(?!?!?!?!) 2,3Ghz Athlon XII, 4GB, ATI Radeon HD 64xx 512MB, eerst op Windows 7 deed hij het met 40fps, sinds windows 8 18fps.. : / Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.