Joriz Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Vanwege het vervangen van een softwareonderdelen zal morgen zaterdag 6 oktober 2012 tussen ongeveer 21:00 en zondag 7 oktober 2012 02:00 Nederlandse tijd het forum enkele uren niet bereikbaar zijn. Tijdens het onderhoud zullen enkele modules van het forum worden geüpdatet. De nieuwspagina van GTAGames.nl, de chat en WikiGTA zullen tijdens het onderhoud nog wel bereikbaar zijn. Je kan dus gewoon nog feitjes opzoeken op WikiGTA, het laatste nieuws lezen en met andere leden chatten in de GTAGames.nl chat. UPDATE: Het onderhoud is inmiddels succesvol afgerond. Reageren
Sublime Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Ook, laten we maar hopen dat het iets moois brengt! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 De OWN editie is gewoon nog niet klaar en dit is hun excuus.. Just kidding, ben wel benieuwd. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Ik ben benieuwd naar wat het gaat worden. En zoals MegaPilot zei, zo heeft OWN toch ook een mooie 300ste editie Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Nice ben erg benieuwd! Had alleen niet verwacht dat de update was geweest. Reageren
PrioX Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Het komt sneller dan ik had gedacht. Ik ben benieuwd! Reageren
myron.b Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Ben erg benieuwd. Maak er iets moois van! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Verwachten jullie trouwens dat de stijfkoppigheid wat betreft foruminstellingen bij avatars en profielfoto's zal verdwijnen? Het is maar een vraag hoor, want ik snap dat dit een algemeen probleem is bij de forumsoftware en weet verder niet of jullie het überhaubt kunnen veranderen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Verwachten jullie trouwens dat de stijfkoppigheid wat betreft foruminstellingen bij avatars en profielfoto's zal verdwijnen? Ik hoop dat het er in blijft. Forumleden moeten toch iets te klagen hebben, en verder is er natuurlijk altijd nog Silverbyte's 'Avatar veranderen'-topics-topic, wat in dat geval een pijnloze dood zal sterven. Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Verwachten jullie trouwens dat de stijfkoppigheid wat betreft foruminstellingen bij avatars en profielfoto's zal verdwijnen? Het is maar een vraag hoor, want ik snap dat dit een algemeen probleem is bij de forumsoftware en weet verder niet of jullie het überhaubt kunnen veranderen. Dat is geen instelling, maar een extra functionaliteit van Joriz om de serverbelasting te verminderen. Is dit een turfje waard, Guardian? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Is dit een turfje waard, Guardian? Ik zeg van wel Reageren
thebig Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2012 Zo zo, ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik heb net een smartphone gekocht, dus ga ik meteen kunnen testen of het inderdaad werkt. Verwacht anders maar een lijst vol klachten van me Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2012 Wow, dit is sneller dan verwacht. Ben benieuwd! Vooral naar de gebruikersinterface op de smartphone. Reageren
commando Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2012 snel dan maar eventjes het forum hamsteren, voor sluitingstijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.