Mitchelhal Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2012 Hallo, Ik heb GTA San Andreas op een externe HDD geïnstalleerd vanwege gebrek aan ruimte op vaste HDD. Maar nu kan ik geen User files map meer vinden bij mijn documenten. Helemaal nergens op mijn pc De saveges weet ik waar die staan in de map data. Foto's en User Music? Geen idee. Ik draai hier Windows 7 ultimate 64 bit Compabiliteitsmodus heb ik al geprobeerd maar lukt niet Wie kan mij helpen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko.bellic Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2012 Hallo, Ik heb GTA San Andreas op een externe HDD geïnstalleerd vanwege gebrek aan ruimte op vaste HDD. Maar nu kan ik geen User files map meer vinden bij mijn documenten. Helemaal nergens op mijn pc De saveges weet ik waar die staan in de map data. Foto's en User Music? Geen idee. Ik draai hier Windows 7 ultimate 64 bit Compabiliteitsmodus heb ik al geprobeerd maar lukt niet Wie kan mij helpen? Staat de map niet bij gebruikers>Jouw naam>Documenten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2012 Staat de map niet bij gebruikers>Jouw naam>Documenten? Hallo, Ik heb GTA San Andreas op een externe HDD geïnstalleerd vanwege gebrek aan ruimte op vaste HDD. Maar nu kan ik geen User files map meer vinden bij mijn documenten. Helemaal nergens op mijn pc De saveges weet ik waar die staan in de map data. Foto's en User Music? Geen idee. Ik draai hier Windows 7 ultimate 64 bit Compabiliteitsmodus heb ik al geprobeerd maar lukt niet Wie kan mij helpen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2012 Topic gesloten, want één topic hierover is meer dan voldoende. Vriendelijk verzoek om te stoppen met dubbele topics en posts aan te maken, want anders resulteert dit in een waarschuwing. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts