Mitchelhal Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2012 Hallo, Kan iemand mij helpen met het volgende? Ik wil graag de verkeersborden die boven de weg hangen veranderen. Zeg maar naar iets nederlands met andere tekst. Het gaat hier om deze borden. Zoiets wil ik in de game. Nou weet ik dat ik de txd bestanden ervan kan bewerken maar de letters wil ik graag anders hebben. Zoals op bovenstaande afbeelding. Kan je me hiermee helpen? Thnx! Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2012 De tekst op de borden is volgens mij hard-coded. Ik heb geen idee waar je ze zou moeten veranderen, als het al mogelijk is. Reageren
Joriz Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2012 Het enige wat je kan doen is het texture achter de tekst (die dus groen is in GTASA) aanpassen. De tekst zelf die op de borden toont is zoals Big Boss hard-coded. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 9 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2012 Ja daar zat ik ook al te denken. Maar toch bedankt beide! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.