Jump to content

Render aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat moet er weggeknipt worden? Ik zie namelijk een zwarte TF op een al transparante achtergrond. Als je 'm als .png opslaat heb je geen last meer van een (witte) achtergrond.

edit: Ah, ik zie het al. Uitgeknipte versie zit in de bijlage. Overigens is de onderkant niet helemaal recht. Misschien ben je daar te dicht bij de rand gekomen met een gum. In dit geval zou je het gewoon even opnieuw kunnen doen met de Magic Wand Tool. Die selecteert met één klik je hele zwarte TF zonder gepiel met gummetjes en dergelijke.

>>> Door .Levi.: Mis ik iets? puh2.gif<<<

@Levi: Hah, jep. Gooi er maar eens een rode achtergrond achter. puh2.gif

>>> Door .Levi.: Ah.. smerig, ik zie het verschil al. Well done dude.<<<

post-7574-0-29481800-1349878640.png

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst: (bewerkt)

Hallo MrKookie,

Normaal gesproken wordt je topic gesloten als je geen gebruik maakt van het 'Aanvraag lijstje' in het vastgeplakte topic: Graphics Aanvraag Regels.

Omdat dit een vrij simpele aanvraag bevat, doe ik daar nu niet moeilijk over, maar wil je er wel even aan herinneren.

Zie post van -Matthijs-

Als ik het goed begrijp wil je het bestand opslaan als PNG-file zodat je een file hebt met een transparante achtergrond. Aan je PDF-file te zien, is het design al uitgeknipt en is er een transparante achtergrond aanwezig. Ik heb het daarom enkel als PNG-file opgeslagen omdat dat is wat je volgens mij wil. Als ik het mis heb dan hoor ik graag van je. Ik ben dan eigenlijk ook wel benieuwd wat er mis is met je Photoshop instellingen. Het is in dit geval een kwestie van: File > Save As > PNG.

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...