Jump to content

Nieuw Mobo en CPU

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben dus van plan een nieuw moederbord te kopen met een goede CPU die alle recente ( en liefts van alle wat toekomstbestendig ook :puh: ) games vlot en zonder problemen zou moeten draaien.

Het RAM dat ik ga gebruiken op het moederbord is DDR3-1333 maar aangezien dat bijna op ieder recent mobo zit is dat denk ik niet zo'n probleem , mocht het zijn dat het er niet op staat ik heb ook nog DDR3-1866 liggen.

Mijn grafische kaart is een GeForce GTX 660Ti 3GB dus die is volgens my nog wel een tijdje goed.

Ik zou er ook een nieuwe harde schijf bij willen dus ik zat te denken aan een SSD van zo'n 100-200GB en een normale HDD van zo'n 500-750GB.

Dus iemand met veel verstand over die dingen :puh:

Ik weet zelf ook veel over die dingen maar ik wil gewoon zeker zijn dat ik goede gaming hardware koop ;)

Voorlopig moet je niet naar het budget kijken, dus maak gewoon wat jou goed lijkt :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Die CPU is voor servers en workstations. Niet echt handig puh2.gif

Moederbord is wel goed smile3.gif

Bewerkt: door Sammie_GTA

Mijn huidige is dacht ik uATX maar dat maakt niet uit heb onlangs een high tower case gekocht die groot genoeg is voor elk soort moederbord dus daar hoef je niet naar te kijken.

EDIT : Een ik zal toch maar een budget plaatsen dan , een 200€ per stuk zal voldoende zijn.

Stukken van 400-500€ vind ik toch veel :puh:.

Bewerkt: door GTAFreak007

En volgens jou is die dan goed? puh2.gif

Want ik heb zelf niet zoveel verstand van het moederbord/cpu gedoe puh2.gif

EDIT: Ik heb ff zelf gezocht, omdat ik misschien toch iets duurder kan gaan xd

Sorry hiervoor maar myn moeder gaat 'sponseren' aangezien ik stukken van mijn huidige PC ( die ik zelf betaald heb)

in de PC van mijn broer ga stoppen zodat ie ook huidige games kan draaien.

Ik heb zelf dit bijelkaar gezet, kun je ff kijken of dit mogelijk/goed is of beter dan jou setup

Moederbord : https://www.alternate.be/html/product/Moederborden_Socket_2011/ASUS/Rampage_IV_Extreme/609064/?/

CPU : https://www.alternate.be/html/product/CPUs_Socket_2011/Intel®/Core_i7-3820/601105/?/

Daarbij heb ik jouw SSD en HDD erbij gezet en kom ik neer op een 922€.

Dus als je ff zou willen controleren ^^.

Bewerkt: door GTAFreak007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...