Jump to content

Nieuwe videokaart systeemeisen.


martijn0126

Recommended Posts

Hallo mede forumers:

Aangezien ik een nieuwe videokaart ga bestellen wil ik weten of jullie mij kunnen vertellen of die past, dit is de kaart: http://www.alternate.nl/html/product/MSI/R7750-PMD1GD5-OC_V2/1032800/?tk=7&lk=4031 Ik wil weten of ik er extra stroom aan hoef te sluiten en of ie ook op een 300W voeding kan lopen, ik zie aan de achterzijde van de kaart namelijk geen aansluiting voor extra stroom maar ik wou gewoon zekerheid hebben.

Alvast bedankt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals delete45 al zij 300w gaat niet lukken nee.

>>> Door Megadreams: Waarom reageer je dan ook als je gewoon gaat herhalen wat de poster voor je zegt..<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Het aangeraden vermogen van je videokaart is dus 450 Watt, maar meestal is dit iets meer dan effectief nodig is zodat je altijd extra vermogen hebt als reserve. Je kan altijd de videokaart kopen en als de voeding toch te weinig vermogen levert kan je altijd een nieuwe voeding van 450 à 500 Watt bijkopen.

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Ik persoonlijk denk dat het niet gaat lukken met die 300 Watt, dus dan kan je beter een nieuwe voeding kopen.

Ik raad OCZ, Cooler Master, Corsair of Be Quiet aan. Dat zijn de meest betrouwbare merken op het gebied van voeding.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit die Antec voeding, zou die passen in mijn Pavillion?

Trouwens, is dit ook een mooie? : http://www.centralpoint.nl/power-supply-units/ms-tech/n850-art-ms-n850-val-num-1217463/?ref=15&utm_source=belistnl&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslistclick Het ligt prijstechnicsch wat beter.

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik denk toch dat ik voor de Antec voeding ga, is deze trouwens ook makkelijker in te bouwen?

Meeste normale voedingen zijn hetzelfde en bouwen zichzelf hetzelfde in, ligt aan je case of het moeilijk is.

Enkel heb je het verschil dat sommige voedingen modulair zijn en dus de kabels los zijn en aan beide kanten een stekker hebben zitten, eentje in bv. je hardeschijf en de andere in je voeding.

Niet modulair zitten alle kabels vast aan je voeding, modulaire voedingen zijn vaak netter en geven betere airflow omdat je minder onnodige kabels in je kast hebt, maar kosten meestal ook meer.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...