GTA_fanx Geplaatst: 12 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2012 (bewerkt) Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum dus let er alsjeblieft niet op als ik wat fout doe. Gister, heb ik GTA IV gedownload vanaf the Pirate Bay, maar nu heb ik een paar vraagjes: -Kan ik met de gedownloade versie ook nog The Native Trainer en auto's enzo downloaden? -HOE download je auto's? In welke map moet je die zetten? En nu nog 2 andere vragen: -Kan je bijv. ook meerdere ''bodyguards'' creëren met The Native Trainer en als je er dan bijv. 3 hebt, kan het dan dat jij zelf in een auto zit en die andere in een andere en je dan achterna gaan met een andere auto? -Hoe kan het dat mijn spel zo laggerig is? Hopelijk kunnen jullie deze vragen beantwoorden. Oh, en trouwens, ik weet dat ik hier niet om serials mag vragen maar ik had hier ergens ook gelezen dat je bij een gedownloade versie van het spel geen serial nodig hebt ofzoiets? Hoe zit dat? Want als ik mijn GTA IV installeer vraagt hij er namelijk wel om. Alvast bedankt! DxDiag.txt Bewerkt: 12 oktober 2012 door GTA_fanx
Mitchelhal Geplaatst: 12 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2012 (bewerkt) Hallo GTA_fanx, Ten eerste van harte welkom op GTAGames.nl Met de gedownloade versie van GTA:IV kan je nog steeds de The Native Trainer downloaden. Ook kun je car mods downloaden. Om de car mods te instaleren heb je SparkIV nodig en een tutorial die meestal wel op Youtube te vinden is. Autos kun je downloaden van websites zoals gtainside of via de download sectie van dit forum. Ook kun je met The Simple Native trainer meerdere bodyguards spawnen. En je spel is misschien laggerig omdat je systeem misschien niet voldoet aan de minimum eisen. Met je laatste vraag kan ik je helaas niet helpen. Ik wens je nog veel plezier en succes op GTAGames.nl en hoop dat ik je hiermee goed geholpen heb. Met vriendelijke groet, Mtchelhal Bewerkt: 12 oktober 2012 door Mitchelhal
GTA_fanx Geplaatst: 12 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2012 Bedankt voor je snelle antwoord! Ik denk zelf dat het niet aan mijn systeem ligt, want de graphics zijn wel echt super mooi. Ik kan er natuurlijk naast zitten want ik ben niet zo ervaren, daarom heb ik mijn DxDiag bij mijn eerste bericht gevoegd. Hopelijk kan een van jullie dan kijken of het aan mijn systeem ligt. Bedankt voor de site en voor de uitleg van The Simple Native Trainer, alleen als je dan zo'n auto bestandje gedownload hebt, waar moet je die dan neerzetten? En hoe zorg je dan dat hij verschijnt in je spel? (Met die Trainer toch)? Hartelijk bedankt!
Guardian1980 Geplaatst: 12 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2012 Gister, heb ik GTA IV gedownload vanaf the Pirate Bay, maar nu heb ik een paar vraagjes: Beste, Dit is illegaal en wordt derhalve hier niet besproken. Gelieve aan anderen hier ook geen hulp bij te bieden. Een plaatselijke moderator of iemand van de paars/rode brigade zal dit topic sluiten. >>> Door Thundercover: De paarse brigade meldt zich, commandant!
Recommended Posts