luca Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Wanneer krijg je de dumper in dat mijn gevalletje, bij in walkthrough staat dat hij er na een bepaalde misie staat maar na welke missie. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Wanneer krijg je de dumper in dat mijn gevalletje, bij in walkthrough staat dat hij er na een bepaalde misie staat maar na welke missie. :unsure: Ik denk na de missie Explosive Situation Dan moet je namelijk in die mijn "bezig" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Jah volgens mij na een missie op de bouwplaats, weet niet precies welke... dan staat hij ergens in die bouwplaats Bewerkt: 11 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Wanneer krijg je de dumper in dat mijn gevalletje, bij in walkthrough staat dat hij er na een bepaalde misie staat maar na welke missie. :unsure: Ik denk na de missie Explosive Situation Dan moet je namelijk in die mijn "bezig" Volgens mij niet, je krijgt hem volgens mij als je Quarry mission 3/4/5 hebt gehaald (of alle). Dat kreeg ik volgens mij bij een filmpje toen ik zo'n quarry mission had gehaald. Ik kan fout zitten maar ik denk na een van deze missies . Bewerkt: 11 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.