GtaGekkerd Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik heb een snelle Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 M'n beste resultaat haal ik bij de Hollanders! Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Ik heb momenteel wel een aantal dingen aan staan die internet gebruiken (XFire, IRC, Messenger, ...), dus het kan een beetje lager liggen. En deze afbeelding heb ik ook ergens eens van het net geplukt. Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Even mijn computer opgeruimd en nieuwe test gedaan: Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 agh het valt nog steeds tegen maajra de pc word van de week nagekeken. kan de fout niet vinden Reageren
stratega Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 rofl ik weet eerlijk gezegd niet wat voor i-net verbinding heb maar blijkbaar issie niet slecht >>> Door Thundercover: Bij nader inzien deze post niet verwijderd, maar verplaatst naar dit topic. Met dank aan Lantyz. <<< Reageren
Timb0 Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) 1 van mijn servers (1Gbit lijn) terwijl er 5 gameservers aanstaan en 3 VPS servers: En hier mijn verschikkelijke thuis snelheid Bewerkt: 6 oktober 2009 door Timb0 Reageren
Mirrrr Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Maar ik stap volgende week over naar een andere provider Eens kijken wat voor verschil dat gaat geven Reageren
Ymosky Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Woei! op m'n VPS geeft dat best leuke getallen.. En thuis? tsja.. da's dan weer iets minder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.