_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Ik merk weinig tot geen verschil tussen de servers. Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Om m'n oude maar weer eens te updaten: Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Eindelijk glasvezel, dus ik durf mijn maximale snelheden op een rustig moment nu wel te laten zien. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) @ Thundercover, ik ben jaloers Bewerkt: 4 april 2010 door BanaanDaan Reageren
RazorOne Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Upload heeft er redelijk weinig zin in Bewerkt: 4 april 2010 door RazorOne Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Ik kwam op dit uit, ik weet alleen niet of ik hier trots op moet zijn? Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Dat is een mooie score. Gezien je download zou je upload wel wat beter kunnen zijn, maar het is zeker niet slecht. Prima verbinding! Reageren
Rutger. Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Ik ga een andere internetprovider zoeken... Mijn vaders praktijk is hier ook op aangesloten Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Maakt de snelheid van je pc uit voor die speedtest resultaten? Reageren
Kryziek Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 (bewerkt) Nee. Tenzij je een hele oude netwerk kaart hebt. Mijne: Upload zuigt maar het kan ermee door. Wij hebben wel gratis Bewerkt: 20 mei 2010 door Kryziek Reageren
marcootje Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Of je moet echt een stokoude computer hebben, dan maakt het wel uit . Je moet namelijk een bestand downloaden, en dat bestand moet je 'ergens' kwijt. Dit zal of in het geheugen of op de harde schijf zijn. Als dit trager is dan je internetverbinding, dan wordt de snelheid hierdoor bepaald. Als het oorspronkelijk in je geheugen terecht komt maar je geheugen vol zit, en het op je harde schijf wordt gezet, die dan waarschijnlijk ook traag is, dan maakt het ook uit. (Het zou zomaar kunnen dat dit een theorie-verhaal is en dat het in praktijk niet mogelijk is... maartoch) Maar op een hedendaagse gemiddelde computer... nee niet echt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.