Mark5000 Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Geplaatst: 26 september 2010 Ik weet niet wat het betekent! Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2010 ^ Ik weet dat het traag is. Reageren
Wanted Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 De internetsnelheid van onze school... Ik wou dat ik dat had. Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 De internetsnelheid van onze school... Ik wou dat ik dat had. Ja, op scholen is dat bijna altijd. Ik was vanmiddag ook Service Pack 3 aan't downloaden aan 9MB/s. We moeten bij het vak PC Technologie onze eigen toegewezen PC opbouwen en instellen, dus vandaar. Ik post nog wel een testje van het schoolnetwerk. Reageren
RS-modder Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Wat hou ik toch van glasvezel, het wordt steeds sneller Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 (bewerkt) EDIT: mijne is snel, toch? Bewerkt: 8 oktober 2010 door grandtheftauto... Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Kun je zo'n snelle internet verbinding krijge als je school , of is dat mega duur? Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Snap je niet en me vader betaald dit, niet ik Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Tegenwoordig kan je met glasvezel zeer hoge snelheden behalen bij je internetverbinding, die je zou kunnen vergelijken met de snelheden bij scholen. Die snelheden bij scholen kunnen op dit moment zo hoog zijn, omdat ze in de hiërarchie dichter bij de provider zitten dan jouw huis. Glasvezel kan je thuis ook nemen, maar dan moet het wel aangelegd worden en daar is niet elke gemeente even snel in. Er zijn gelukkig wel bedrijven die gratis een straat aansluiten (het moet per straat of wijk), maar de verbinding zelf is natuurlijk wel duurder dan internet via twee koperdraadjes. Niet zo gek als glasvezel zelf gewoon duurder is en het internet sneller. Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Iemand goede argumenten hoe ik me vader om kan lullen? Oh, en glasvezel wordt niet in mijn wijk geleverd... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Wat hou ik toch van glasvezel, het wordt steeds sneller Als ik dit zie word ik verdrietig . Reageren
nlzephyr Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Voor mijn reguliere internetgebruik prima snelheden. Ik ben er tevreden mee! Reageren
zwierd Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 en dat met 2 streepjes hé ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.