Jump to content

Het Speedtest topic


Kinzorro

Recommended Posts

  • Reacties 590
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DennOOOtje

    15

  • Davedavy

    14

  • Big Boss

    13

  • Thundercover

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

De internetsnelheid van onze school... Ik wou dat ik dat had.

Ja, op scholen is dat bijna altijd.

Ik was vanmiddag ook Service Pack 3 aan't downloaden aan 9MB/s. We moeten bij het vak PC Technologie onze eigen toegewezen PC opbouwen en instellen, dus vandaar. Ik post nog wel een testje van het schoolnetwerk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tegenwoordig kan je met glasvezel zeer hoge snelheden behalen bij je internetverbinding, die je zou kunnen vergelijken met de snelheden bij scholen. Die snelheden bij scholen kunnen op dit moment zo hoog zijn, omdat ze in de hiërarchie dichter bij de provider zitten dan jouw huis. Glasvezel kan je thuis ook nemen, maar dan moet het wel aangelegd worden en daar is niet elke gemeente even snel in. Er zijn gelukkig wel bedrijven die gratis een straat aansluiten (het moet per straat of wijk), maar de verbinding zelf is natuurlijk wel duurder dan internet via twee koperdraadjes. Niet zo gek als glasvezel zelf gewoon duurder is en het internet sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...