Dr.McShizzle Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Op school ís de upload snelheid hoger dan de download snelheid Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Allereerst wat oudere quote's van posts van mij hier alvorens ik de nieuwe resultaten post: In Portugal is die. Deze Brussel (woon daar toch dichter bij?? xd) En Amsterdam (Verder van mij dan Brussel maar betere resultaten) Dit had ik altijd: Heb nu nieuw internet en modem: EDIT: Andere server: EDIT2: En nog een andere server met mijn beste resultaat: Nieuwe Resultaten: Niet zo slecht. Upload kan wel wat beter maarja ik ben tevreden. Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 is het laagste of het hoogste nou goed? Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Hoe hoger het getal voor Mb/s, des te sneller is je internetverbinding. Bij ping is een lager getal juist weer goed. Reageren
Royboow Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 (bewerkt) Baggerzooi Bewerkt: 7 december 2010 door Royboow Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Sorry voor bump btw. Reageren
keessie Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 (bewerkt) jeuh! Bewerkt: 9 februari 2011 door keessie Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 (bewerkt) Wat hebben jullie allemaal snel internet , waarom willen mijn ouders altijd het goedkoopst Nja, of het licht eraan dat ik draadloos zit Nieuw zeeland is een héél ander verhaal : En ik weet niet of dit het goede topic er voor is : Bewerkt: 9 februari 2011 door davedavy Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 9 februari 2011 Rapport Geplaatst: 9 februari 2011 (bewerkt) wat is die ping eigenlijk. Bewerkt: 9 februari 2011 door tonystarkiv Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Geplaatst: 10 februari 2011 Wat hebben jullie allemaal snel internet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.