GolfG60 Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Beter internet Dit snap ik nu niet, ik heb een download van bijna 13, en een upload van bijna 4, en jij hebt een download van 40.74, en een upload van 3.77 maar mijn upload is in vergelijking een stuk hoger :S Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 16 april 2011 Rapport Geplaatst: 16 april 2011 Ik heb mijn limiet overschreden :o. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Modem en router reset leverde mijn oude snelheid op, maar vandaag de snelheidsverhoging gekregen: Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Hmmmz. Sneller dan ik gedacht had maar niet supersnel Reageren
blackops Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 (bewerkt) Nog iemand hier iets te zeggen? UPC He bah, alleen RS-modder heeft hoger. Ach ik gok dat hij op de universiteit zit Bewerkt: 1 mei 2011 door blackops Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Mijn internet is trger vandaag dan normaal, normaal heb ik 59 mbit Reageren
blackops Geplaatst: 1 mei 2011 Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Niet echt goed he shorty Trouwens op mijn moeders Galaxy ACE is de snelheid rond de 30Mb (via WiFi) Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Nog iemand hier iets te zeggen? Ik heb al meer geboden. Eindelijk glasvezel, dus ik durf mijn maximale snelheden op een rustig moment nu wel te laten zien. Ik zal het binnenkort weer eens testen, aangezien deze alweer van een jaar geleden is. Reageren
blackops Geplaatst: 2 mei 2011 Rapport Geplaatst: 2 mei 2011 Maar mijn ping is beter, puh Zat je op de uni met die upload snelheden zeg? Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Nee, ik doe het gewoon thuis. Ik kan het best eens op de universiteit proberen, maar dat is wellicht niet helemaal eerlijk. Reageren
ikt Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 (bewerkt) Nee, ik doe het gewoon thuis. Ik kan het best eens op de universiteit proberen, maar dat is wellicht niet helemaal eerlijk. Wat voor een spullen download je eigenlijk allemaal? Ik heb niet eens 12Mbps/1Mbps en ik heb er best wel genoeg aan. Als ik af en toe eens iets download is het ook snel klaar. Bewerkt: 3 mei 2011 door ikt Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 Het valt me wel een beetje tegen, al kan het zijn dat de plek in combinatie met draadloos internet uitmaakt. Of iedereen zit op dit moment de nieuwste series binnen te halen. Wat voor een spullen download je eigenlijk allemaal? Hmm? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.