GolfG60 Geplaatst: 4 mei 2011 Rapport Geplaatst: 4 mei 2011 (bewerkt) Het valt me wel een beetje tegen, al kan het zijn dat de plek in combinatie met draadloos internet uitmaakt. Of iedereen zit op dit moment de nieuwste series binnen te halen. Wat voor een spullen download je eigenlijk allemaal? Hmm? Pr0n ofc. Lekker ping, en downloadsnelheid is nu gelukkig op peil, paar weken terug een verhoging gekregen van 20mbit naar 40mbit Bewerkt: 4 mei 2011 door GolfG60 Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 mei 2011 Rapport Geplaatst: 26 mei 2011 (bewerkt) Het valt me wel een beetje tegen, al kan het zijn dat de plek in combinatie met draadloos internet uitmaakt. Of iedereen zit op dit moment de nieuwste series binnen te halen. Ja dat vind ik ook écht sloom Heb je glasvezel ofzo? Kijk mijne dan: Slomer dan 85% van NL. Ziggo sucks! Bewerkt: 26 mei 2011 door Davedavy Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 mei 2011 Rapport Geplaatst: 27 mei 2011 Die post die je quote had ik geplaatst toen ik op de universiteit de test had uitgevoerd. Ik neem wel aan dat ze daar behoorlijk wat glasvezelkabels hebben liggen. Reageren
Isic Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Vind wel mooie snelheid, En is draadloos. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Die post die je quote had ik geplaatst toen ik op de universiteit de test had uitgevoerd. Ik neem wel aan dat ze daar behoorlijk wat glasvezelkabels hebben liggen. Ow ik dacht dat je dat thuis had Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Ow ik dacht dat je dat thuis had ISP: University Twente. Reageren
Incognation Geplaatst: 1 juni 2011 Rapport Geplaatst: 1 juni 2011 Misschien woont hij wel op de universiteit Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Geplaatst: 2 juni 2011 Misschien woont hij wel op de universiteit Dat had gekund, maar mijn bed slaapt toch ergens anders. Ik heb het niet zo op collegebanken. Overigens heb ik thuis ook glasvezel, dat klopt. Daar heb ik al eerder een resultaat van geplaatst, die overigens qua downloadsnelheid een stukje sneller was. Reageren
Sublime Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Is dit goed of slecht? 1,75MB per seconde downloaden, dat klinkt geweldig als je het mij vraagt! En die upload ook goed. Zoals het er ook staat, sneller dan 52% van nederland. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Is dit goed of slecht? 1,75MB per seconde downloaden, dat klinkt geweldig als je het mij vraagt! En die upload ook goed. Zoals het er ook staat, sneller dan 52% van nederland. Waar zie jij 1.75? Reageren
marcootje Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 (bewerkt) ... Waar zie jij 1.75? 13.83 delen door 8. Mb delen door 8 = MB Bewerkt: 4 juni 2011 door marcootje Reageren
marcootje Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Lol, hogere upload dan download xD. Niet verrassend bij een webhoster, maar toch... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.