Jump to content

Het Speedtest topic


Kinzorro

Recommended Posts

  • Reacties 590
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DennOOOtje

    15

  • Davedavy

    14

  • Big Boss

    13

  • Thundercover

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

Wellicht een weinig offtopic, maar het is erg leuk om te zien hoe de snelheden van internet in krap 4 jaar zijn gestegen. Waar een enkele "computernerd" in 2007 nog heel trots 5 MB toonde hebben hele "gewone" gebruikers nu gewoon 120 MB in het vakje staan :clown: Ik nog niet overigens, glasvezel is pas eind volgende maand in de nieuwe woning beschikbaar. Wel is het al besteld, dus ik wacht met spanning af :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht een weinig offtopic, maar het is erg leuk om te zien hoe de snelheden van internet in krap 4 jaar zijn gestegen. Waar een enkele "computernerd" in 2007 nog heel trots 5 MB toonde hebben hele "gewone" gebruikers nu gewoon 120 MB in het vakje staan clown.gif Ik nog niet overigens, glasvezel is pas eind volgende maand in de nieuwe woning beschikbaar. Wel is het al besteld, dus ik wacht met spanning af static.gif

Wij hebben 30 MB ( ook glasvezel ) maargoed.. dr lopen ook nog 2 smartphones op + 1 laptop + PS3 enzovoort.

Ontopic:

Huis nummer 2 van mams: 1546044863.png

tot 20 Mb download en 1 MB upload.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht een weinig offtopic, maar het is erg leuk om te zien hoe de snelheden van internet in krap 4 jaar zijn gestegen. Waar een enkele "computernerd" in 2007 nog heel trots 5 MB toonde hebben hele "gewone" gebruikers nu gewoon 120 MB in het vakje staan :clown: Ik nog niet overigens, glasvezel is pas eind volgende maand in de nieuwe woning beschikbaar. Wel is het al besteld, dus ik wacht met spanning af :dans:

Mhaww, verkijk je er maar niet aan, gemiddelde in Nederland ligt op iets van 14mbit ;)

Had laats aan ook een discussie met iemand en die vertelde mij doodgrappig dat ie zeker wist dat 50% op zijn minst 120mbit hadden.

Totdat ik met een vrij recente nieuwsbericht aankwam waarin stond dat +/-14mbit gemiddeld is :schater:

Op het moment:

1555463865.png

We betalen voor 40mbit :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nee, dat gerucht klopt niet. Ik heb een 100mbs glasvezelverbinding, wanneer ik geen gebruik maak van interactieve tv, haal ik met gemak de 100mbs downloadspeed en een upload rond de 45mbs. Ik zal binnenkort nog eens een nieuwe test doen met een directe verbinding op het modem.

Bewerkt: door Talliman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...