Jump to content

Het Speedtest topic


Kinzorro

Recommended Posts

Upload maakt me niks uit, downlaod wel; zeker als je gamed (hogere downlod is lagere ping) en af en toe grote bestanden downloadt...

Bullcrap, ping is de vertraging tussen jou en de server, dit heeft niks met je download te maken.

20Mbit en 120mbit over dezelfde kabel en richting dezelfde centrale zal je dezelfde ping geven.

Waarom, heel simpel, ping is de snelheid tussen jou en de server, en je MBit is de 'breedte' van je verbinding, hoeveel gegevens er per keer kan worden verstuurd.

Daarom spreken sommige nog met bandbreedte, dat is daarvan afgeleid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 590
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DennOOOtje

    15

  • Davedavy

    14

  • Big Boss

    13

  • Thundercover

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Upload maakt me niks uit, downlaod wel; zeker als je gamed (hogere downlod is lagere ping) en af en toe grote bestanden downloadt...

Bullcrap, ping is de vertraging tussen jou en de server, dit heeft niks met je download te maken.

20Mbit en 120mbit over dezelfde kabel en richting dezelfde centrale zal je dezelfde ping geven.

Waarom, heel simpel, ping is de snelheid tussen jou en de server, en je MBit is de 'breedte' van je verbinding, hoeveel gegevens er per keer kan worden verstuurd.

Daarom spreken sommige nog met bandbreedte, dat is daarvan afgeleid.

Mijn neefje heeft een ping van 11. hij heeft 6MB/s. ik heb 30-40 met 0.9-1 MB/s. hij woont maar 1km (minder zelfs) van mij vandaan, hij kiest dezelfde server als ik!

Link to comment
Delen op andere websites

Upload maakt me niks uit, downlaod wel; zeker als je gamed (hogere downlod is lagere ping) en af en toe grote bestanden downloadt...

Bullcrap, ping is de vertraging tussen jou en de server, dit heeft niks met je download te maken.

20Mbit en 120mbit over dezelfde kabel en richting dezelfde centrale zal je dezelfde ping geven.

Waarom, heel simpel, ping is de snelheid tussen jou en de server, en je MBit is de 'breedte' van je verbinding, hoeveel gegevens er per keer kan worden verstuurd.

Daarom spreken sommige nog met bandbreedte, dat is daarvan afgeleid.

Mijn neefje heeft een ping van 11. hij heeft 6MB/s. ik heb 30-40 met 0.9-1 MB/s. hij woont maar 1km (minder zelfs) van mij vandaan, hij kiest dezelfde server als ik!

Het grote verschil maakt hoever je van de centrale zit en welke bekabeling er in de grond ligt, hoe verder hoe hoger je ping.

Me zus(ofja, haar exvriend waarmee ik deed gamen) had eerst in dezelfde server een vele lagere ping dan ik, maar de centrale stond bij hun ook haast in de achtertuin en ik woonde veel verder weg van de centrale.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier maar eens laten zien hoe slecht ons internet is dan, velen van jullie gingen mij tenslotte voor. :$

1726320744.png

Zoals te zien dezelfde slechte verbinding als DENNUSZ, geleverd door KPN. Bedankt, KPN! :klap: [/sarcasm]

lol ja precies.. downloaden duurt echt te lang bij mij.. XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...