GolfG60 Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Upload maakt me niks uit, downlaod wel; zeker als je gamed (hogere downlod is lagere ping) en af en toe grote bestanden downloadt... Bullcrap, ping is de vertraging tussen jou en de server, dit heeft niks met je download te maken. 20Mbit en 120mbit over dezelfde kabel en richting dezelfde centrale zal je dezelfde ping geven. Waarom, heel simpel, ping is de snelheid tussen jou en de server, en je MBit is de 'breedte' van je verbinding, hoeveel gegevens er per keer kan worden verstuurd. Daarom spreken sommige nog met bandbreedte, dat is daarvan afgeleid. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 (bewerkt) Is het normaal dat ik peaks van 100+ krijg, terwijl net voor het einde hij terug schiet naar ~10-20 ?? Resultaat: Printscreen: Bewerkt: 23 januari 2012 door Shotyoudie Reageren
kelwin Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Upload maakt me niks uit, downlaod wel; zeker als je gamed (hogere downlod is lagere ping) en af en toe grote bestanden downloadt... Bullcrap, ping is de vertraging tussen jou en de server, dit heeft niks met je download te maken. 20Mbit en 120mbit over dezelfde kabel en richting dezelfde centrale zal je dezelfde ping geven. Waarom, heel simpel, ping is de snelheid tussen jou en de server, en je MBit is de 'breedte' van je verbinding, hoeveel gegevens er per keer kan worden verstuurd. Daarom spreken sommige nog met bandbreedte, dat is daarvan afgeleid. Mijn neefje heeft een ping van 11. hij heeft 6MB/s. ik heb 30-40 met 0.9-1 MB/s. hij woont maar 1km (minder zelfs) van mij vandaan, hij kiest dezelfde server als ik! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Upload maakt me niks uit, downlaod wel; zeker als je gamed (hogere downlod is lagere ping) en af en toe grote bestanden downloadt... Bullcrap, ping is de vertraging tussen jou en de server, dit heeft niks met je download te maken. 20Mbit en 120mbit over dezelfde kabel en richting dezelfde centrale zal je dezelfde ping geven. Waarom, heel simpel, ping is de snelheid tussen jou en de server, en je MBit is de 'breedte' van je verbinding, hoeveel gegevens er per keer kan worden verstuurd. Daarom spreken sommige nog met bandbreedte, dat is daarvan afgeleid. Mijn neefje heeft een ping van 11. hij heeft 6MB/s. ik heb 30-40 met 0.9-1 MB/s. hij woont maar 1km (minder zelfs) van mij vandaan, hij kiest dezelfde server als ik! Het grote verschil maakt hoever je van de centrale zit en welke bekabeling er in de grond ligt, hoe verder hoe hoger je ping. Me zus(ofja, haar exvriend waarmee ik deed gamen) had eerst in dezelfde server een vele lagere ping dan ik, maar de centrale stond bij hun ook haast in de achtertuin en ik woonde veel verder weg van de centrale. Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 lol mn internet is echt slecht.. XD Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 (bewerkt) D: -- edit: @Shotyoudie Waarschijnlijk een bug, had ik eerst ook. Gebruik je toevallig Firefox? Bewerkt: 23 januari 2012 door DennOOOtje Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Hier maar eens laten zien hoe slecht ons internet is dan, velen van jullie gingen mij tenslotte voor. :$ Zoals te zien dezelfde slechte verbinding als DENNUSZ, geleverd door KPN. Bedankt, KPN! [/sarcasm] Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Het zal ongetwijfeld beter kunnen, maar ik ben er best tevreden mee. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Meh. Het is goed genoeg... xD Overigens wel over een draadloos netwerk. Een gat boren kost me te veel moeite Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Meh. Het is goed genoeg... xD Overigens wel over een draadloos netwerk. Een gat boren kost me te veel moeite Lol Sommige hebben ook gewoon een kabel over hun trap heen liggen xD Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Hier maar eens laten zien hoe slecht ons internet is dan, velen van jullie gingen mij tenslotte voor. :$ Zoals te zien dezelfde slechte verbinding als DENNUSZ, geleverd door KPN. Bedankt, KPN! [/sarcasm] lol ja precies.. downloaden duurt echt te lang bij mij.. XD Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Sinds een half uur glasvezel: Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 D: -- edit: @Shotyoudie Waarschijnlijk een bug, had ik eerst ook. Gebruik je toevallig Firefox? Nee, ik gebruik chrome. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Als ik 't vergelijk met de rest hier valt 't blijkbaar tegen, maar ik heb er nooit problemen mee Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Sinds een half uur glasvezel: Ah chill! In mijn k*tdorp is alleen geen glasvezel -_- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.