Jump to content

Het Speedtest topic


Kinzorro

Recommended Posts

Sinds een half uur glasvezel:

1727672955.png

Schaap... :$ Haal je dit bij KPN? (Of ben je klant bij een sub -contractor, dat maakt ook niets uit... )

Wat is er precies overgegaan? Hebben ze nieuwe bekabeling in de straat gelegd, of van de centrale naar het distrubutie-punt? (mocht je toevallig al deze details weten..? :D )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 590
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DennOOOtje

    15

  • Davedavy

    14

  • Big Boss

    13

  • Thundercover

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sinds een half uur glasvezel:

1727672955.png

Schaap... :$ Haal je dit bij KPN? (Of ben je klant bij een sub -contractor, dat maakt ook niets uit... )

Wat is er precies overgegaan? Hebben ze nieuwe bekabeling in de straat gelegd, of van de centrale naar het distrubutie-punt? (mocht je toevallig al deze details weten..? :D )

30 MB valt toch op zich wel mee...? :puh:

In sommige steden kan je, als consument, binnenkort gebruik maken van 500 Mb/s internet :puh:

Ik ben overigens voornamelijk verrast over je Upload, ik wist niet dat je bij glasvezel een even grote upload als download kreeg... xD (al zie ik het nu opeens wel staan in bovenstaande bron).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

1874592687.png

We hebben UPC en we moeten 50mb download en 2,50mb upload krijgen. Ze zeiden dat het bij draadloos niet werkt maar na een UPC update is ie wel lkkr snel geworden. Maarja... Nog steeds geen 50mb, natuurlijk is 25mb (wat ik eerst had met 50mb internet van upc) beter dan 41mb (wat ik nu heb).

Fijn als ik iets met uTorrent wil downloaden, dan is het zo klaar :tu:

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hier maar eens laten zien hoe slecht ons internet is dan, velen van jullie gingen mij tenslotte voor. :$

1726320744.png

Zoals te zien dezelfde slechte verbinding als DENNUSZ, geleverd door KPN. Bedankt, KPN! :klap: [/sarcasm]

Inmiddels verhuisd en een andere provider, die onlangs nog even tot 10 Mbps bij het abonnement op drukte zonder daarvoor extra te vragen.... Zoek de tien verschillen, oude situatie in de spoiler, dit is 'm nu:

1926246156.png

Jah, zo kan 't er wel mee door.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons zou Download 20 moeten zijn en upload 2.

Dit is het; 1926274217.png

Is via de kabel, hier in dorp en omgeving hebben ze nog geen glasvezel.

6 minuten na eerste test krijg ik lagere ping.

1926283613.png

Bewerkt: door Isic
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...