Jacky-2007 Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Sinds een half uur glasvezel: Schaap... :$ Haal je dit bij KPN? (Of ben je klant bij een sub -contractor, dat maakt ook niets uit... ) Wat is er precies overgegaan? Hebben ze nieuwe bekabeling in de straat gelegd, of van de centrale naar het distrubutie-punt? (mocht je toevallig al deze details weten..? ) Reageren
Isic Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Hebben 20mb/s Down en 2mb/s Up. Alleen stoort internet rond 11 uur 's avonds veel. Reageren
Farid. Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Op wifi via de laptop. 20mb/s internet van tele2 Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Ik zag dat 30 mb/s internet van KPN goedkoper was dan mn huidige internet (ziggo 10 mb), maar hoeveel upload zit daarbij? :$ Zie het nergens staan namelijk Reageren
Hayte Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Sinds een half uur glasvezel: Schaap... :$ Haal je dit bij KPN? (Of ben je klant bij een sub -contractor, dat maakt ook niets uit... ) Wat is er precies overgegaan? Hebben ze nieuwe bekabeling in de straat gelegd, of van de centrale naar het distrubutie-punt? (mocht je toevallig al deze details weten..? ) 30 MB valt toch op zich wel mee...? In sommige steden kan je, als consument, binnenkort gebruik maken van 500 Mb/s internet Ik ben overigens voornamelijk verrast over je Upload, ik wist niet dat je bij glasvezel een even grote upload als download kreeg... xD (al zie ik het nu opeens wel staan in bovenstaande bron). Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Ze zijn het glasvezel netwerk aan het aanleggen , kan niet wachten Reageren
Mirrrr Geplaatst: 23 maart 2012 Rapport Geplaatst: 23 maart 2012 Weet even niet wrm mijn upload zo laag is maar heb 120/10 normaal. Maar gebruik mijn upload zelden anyway Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 24 maart 2012 Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 Speedtest heeft niet m'n goede snelheid. http://speedtest.ziggo.nl werkt beter (daar heb ik download: 57.9 mb/s en 7.3 mb/s upload) Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 april 2012 Rapport Geplaatst: 4 april 2012 (bewerkt) We hebben UPC en we moeten 50mb download en 2,50mb upload krijgen. Ze zeiden dat het bij draadloos niet werkt maar na een UPC update is ie wel lkkr snel geworden. Maarja... Nog steeds geen 50mb, natuurlijk is 25mb (wat ik eerst had met 50mb internet van upc) beter dan 41mb (wat ik nu heb). Fijn als ik iets met uTorrent wil downloaden, dan is het zo klaar Bewerkt: 5 april 2012 door nyltje Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 april 2012 Rapport Geplaatst: 4 april 2012 (bewerkt) Nog steeds ADSL :S Bewerkt: 4 april 2012 door MaxVito Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 mei 2012 Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 Hier maar eens laten zien hoe slecht ons internet is dan, velen van jullie gingen mij tenslotte voor. :$ Zoals te zien dezelfde slechte verbinding als DENNUSZ, geleverd door KPN. Bedankt, KPN! [/sarcasm] Inmiddels verhuisd en een andere provider, die onlangs nog even tot 10 Mbps bij het abonnement op drukte zonder daarvoor extra te vragen.... Zoek de tien verschillen, oude situatie in de spoiler, dit is 'm nu: Jah, zo kan 't er wel mee door.. Reageren
Isic Geplaatst: 1 mei 2012 Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 (bewerkt) Bij ons zou Download 20 moeten zijn en upload 2. Dit is het; Is via de kabel, hier in dorp en omgeving hebben ze nog geen glasvezel. 6 minuten na eerste test krijg ik lagere ping. Bewerkt: 1 mei 2012 door Isic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.