myron.b Geplaatst: 3 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2012 (bewerkt) Met nieuwe modem: Bewerkt: 3 augustus 2012 door myron.b Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2012 Lol het is slechter geworden. Reageren
kelwin Geplaatst: 3 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2012 server is anders. (srry voor OFFtopic) Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 McDonalds in Frankrijk: Reageren
penait1 Geplaatst: 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2012 (bewerkt) 50 upload en Download volgens KPN. Klopt wel aardig. Bewerkt: 29 augustus 2012 door penait1 Reageren
bugatti Geplaatst: 29 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2012 ik heb er absoluut geen verstand van, maar is dit goed of slecht of normaal? Reageren
Megadreams Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 Qua download zit je goed, en qua upload zit je een beetje laag. Al is dat meestal (vooral hier in België) wel normaal. Deze test heb ik uitgevoerd terwijl mijn laptop draadloos verbonden is met het netwerk. Met een draad halen we nog iets hogere snelheden. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 30 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2012 Inmiddels verhuisd en een andere provider, die onlangs nog even tot 10 Mbps bij het abonnement op drukte zonder daarvoor extra te vragen.... Zoek de tien verschillen, oude situatie in de spoiler, dit is 'm nu: Jah, zo kan 't er wel mee door.. Provider doet z'n best voor het verbeteren van de snelheden, zojuist op tijdstip topdrukte gemeten: Gaat de goeie kant op. EDIT: Wel opvallend dat 'ie dit keer met een andere server is wezen pingen.. Dafuq. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 3 september 2012 Rapport Geplaatst: 3 september 2012 (bewerkt) Op school: Zal vanmiddag thuis ook ff de test doen. Net thuis even de test gedaan: Om te huilen :cry: linux-or-unix Bewerkt: 8 september 2012 door linux-or-unix Reageren
blackops Geplaatst: 5 september 2012 Rapport Geplaatst: 5 september 2012 Mijn nieuwste test Not that bad right? Reageren
iefen Geplaatst: 8 september 2012 Rapport Geplaatst: 8 september 2012 vind ik wel redelijk snel Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 16 september 2012 Rapport Geplaatst: 16 september 2012 KPN Glasvezel Reageren
RoL0 Geplaatst: 11 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2012 Ah, die nieuwe betaserver van Amsterdam eens geprobeerd. Eindelijk een speedtestserver die mn internet bijhoudt.. Deze ping vond ik wel leuk (helaas kon de server de snelheid dus weer niet aan): En dus de betaserver die wél een fatsoenlijke snelheid kon weergeven: Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 (bewerkt) Hallo allemaal, Jullie zijn vast wel bekend met http://www.speedtest.net De bedoeling van dit topic is om je snelheid te showen aan ons. Gewoon voor de lol! De regels zijn. - Je moet 1 afbeelding van je snelheid van speedtest.net in je post zetten. - Reageer niet zoals "Mijn snelheid is hoger" - Maximaal 1 post per dag Om een begin te maken start ik! Instructies: Ga naar http://www.speedtest.net Start de test. Na afloop van de test deel je de link die je krijgt bij het delen. Sucess en veel plezier! Bewerkt: 14 oktober 2012 door Mitchelhal Reageren
RoL0 Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 (bewerkt) Zo'n topic bestaat eigenlijk al, in de hardware sectie: http://www.gtaforum....peedtest-topic/ Bewerkt: 14 oktober 2012 door RoL0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.