beraze Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Hoi, Ik wou vandaag gta iv eflc (episodes of liberty city) en als ik het opstart bij het laadscherm, komen de 2 rockstar logos en daarna krijg ik GTA IV EFLC werkt niet meer. Kunnen jullie mij aub helpen? Dankje Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Kun je iets specifieker zijn? Wat zijn je PC specificaties bijvoorbeeld. Reageren
beraze Geplaatst: 14 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Kun je iets specifieker zijn? Wat zijn je PC specificaties bijvoorbeeld. Tuurlijk, Windows 7 64 BIT intel 7 Processor GeForce GTX 560 Video Kaart Wat wil je nog meer weten? Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Misschien is dit een wat simpele oplossing, maar de enigste die ik op dit moment kan bedenken, misschien proberen om opnieuw te instaleren of run de game met Administratorrechten. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Heb je de nieuwste patch al geïnstalleerd? Zonee, doe dit dan eens. Verder kan je eens proberen om LaunchEFLC.exe (te vinden in C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC) als administrator uit te voeren om het spel op te starten. Reageren
beraze Geplaatst: 14 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Heb je de nieuwste patch al geïnstalleerd? Zonee, doe dit dan eens. Verder kan je eens proberen om LaunchEFLC.exe (te vinden in C:\Program Files\Rockstar Games\EFLC) als administrator uit te voeren om het spel op te starten. Als ik de TitleUpdate setup open dan krijg ik een error en opent er een tabelletje : "Voer de instelling uit om de update te installeren." Help me aub Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 En wat gebeurt er als je het andere uitvoerbare bestand dat bij de patch zit uitvoert? Als het echt niet lukt kan je ook proberen om XLiveless te installeren. Hier vind je een uitgebreide uitleg over hoe je dit installeert, het deel m.b.t. de savegames kan je negeren. Reageren
beraze Geplaatst: 14 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 En wat gebeurt er als je het andere uitvoerbare bestand dat bij de patch zit uitvoert? Als het echt niet lukt kan je ook proberen om XLiveless te installeren. Hier vind je een uitgebreide uitleg over hoe je dit installeert, het deel m.b.t. de savegames kan je negeren. Ik heb xlive.dll erin gedaan en werkt nog niet, en als ik die setup open van update2_en dan krijg ik " Installeren van titelupdate mislukt. Zie log op C:\Users\tim\Appdata\local\Microsoft\gfwlive\install\logs\titleupdate.log voor details" help me aub Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.