Jump to content

gta iv complete edition waar het goedkoopst en nog wel de moeite waard


GTA_fanx

Recommended Posts

Hallo allemaal,

ik ben van plan om GTA IV the Complete Edition te gaan kopen, maar waar is hij eigenlijk het goedkoopst? En is het nog wel de moeite waard ivm GTA V, okal hebben ze nog geen release date gegeven? En nog een ander vraagje, zelf heb ik GTA IV voor de playstation, en de besturing is wel echt heel erg anders, wen je daaraan of...? En als een iemand kan kijken of mijn computer eigenlijk wel geschikt is zou dat erg fijn zijn!

Harstikke bedankt!

En sorry voor de vele vragen haha

DxDiag.txt

Bewerkt: door GTA_fanx
Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat het over Games gaat, ben ik van mening dat je het beter in het GTA IV forum zelf kunt vragen. Bij deze verplaatst. knipoog.gif

(Sorry, heb te weinig verstand van technische dingen om te controleren of je pc GTA IV aan kan... puh2.gif)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke.. dat is balen. Iemand heeft ooit tegen mij gezegt, dat ik switchable graphics heb, en toen een vriend van mij even GTA IV op mijn computer installeerde zagen de graphics er supermooi uit alleen laggte het een beetje.. Maar ik geloof jou natuurlijk haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Je vraag, of het de moeite waard is voor GTA:V moet je zelf weten. Als je op je PC GTA:IV niet kan draaien zou ik gaan sparen voor een betere videokaart dat als GTA:V uitkomt je in ieder geval verzekerd bent van een goede videokaart!

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even geinformeerd op een ander forum, en die man zei dat ik switchable graphics heb en dat dit mijn grafische kaart is:

2n6vms9.png

(Die Radeon nogwat)

En die man zegt dat die wel degelijk geschikt is dus nu is alleen nog de vraag of het wel de moeite is ivm GTA V. Ik zelf denk van wel want ik denk dat het nog niet echt over een paar maanden uitkomt maar daar zijn jullie natuurlijk beter meer. En waar zal hij het goedkoopst zijn? Bedankt!

Bewerkt: door GTA_fanx
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het echt zelf weten. Als jij GTA:IV The Complete Edition wilt kopen moet je dat vooral doen. Het is je eigen keus.

De hele collectie, dus GTA:IV en beide delen van de EFLC zijn bij de volgende bedrijven voor weinig te koop.

Toys XL €39,99 Link: http://www.toysxl.nl...lete-edition-pc

bol.com €29,99 Link: http://www.bol.com/n...LGSH00201200099

GameGigant €28,98 Link: http://www.gamegigan...ete-edition-pc/

Hopelijk dat je hier wat aan hebt!

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...