Jump to content

Mods plaatsen in EFLC

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal

ik heb een vraag voor jullie .

ik heb gta 4 en ik heb GTA IV EFCL voor de pc en ik heb ze allebij op mijn pc

geinstalleerd.

met gta 4 heb ik al aardig wat veranderd , zoals car mods , island mods,ped mods erin gezet .

maar het volgende probleem is.

ik wil ook graag dat bij GTA IV EFCL doen .

en met car mods en ped mods is dat niet zo probleem.

maar als ik island mods erin wil zetten , zoals de king kong mod ,star wars ruimte station ,zeppelin mod ,final desserd mod en de ghostpeak mod dan gaat dat niet goed .

de mappen van de island mods in GTA IV EFCL pc\data\maps plaatsen is geen probleem .

maar als ik de de gta DAT en images bestanden in GTA 4 EFCL common\data moet openen om de tekst van de island mods erin moet zetten gaat dat helaas niet .

want als ik die gta DAT en IMAGES bestanden opent dan staan er allemaal rare letter,cyvers , econen erin geplaatst .

IK HEN DE TEKST VAN DE ISLAND mods er in gekopieeert maar dan loopt de spel vast .

ik heb ook de islands mods in GTA 4 gezet en dat werkt perfeckt .

als ik de gta DAT en IMAGES bestanden open in gta 4 common\data en de tekst van de island mods erin kopieeert , dat zie ik dat alles in de gta DAT en IMAGES er gewoon uit zien in gta 4 .

en in gta 4 EFCL de gta DAT en IMAGES bestanden er anders uitzien .

hoe kan ik de island mods er toch erin zetten , zonder dat het spel GTA 4 EFCL vast loopt .

want er zijn ook island mods voor dit spel en ik heb ook via youtube filmpjes gezien dat de island mods in het bijde spellen werkt .

in gta 4 en in gta 4 EFCL

en mijn vraag was kan jullie mij daar bij helpen A.U.B

met vriendelike groet d.damveld.

>>> Door Guardian1980: In verband met de privacy heb ik je emailadres verwijderd. Andere leden kunnen je via dit topic of via een Persoonlijk Bericht contacten.<<<

• 3 weken later...
Geplaatst:

Voor gta eflc is het noodzakelijk een andere asi loader dan gta iv. Volgens mij is de op bouw van .dat en images.txt bestande. hetzrlfde als die bij gta iv. ik kan ze gewoon openen met kladblok. open kladblok eens en doe vervolgens gta.dat en images.txt laden. kijk voor zekerheid wel of de eflc root niet alleen lezen is. en zorg voor laatste upgrades

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...