Jump to content

GTA IV start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

Doe videokaart kan GTA 4 aan, dus daar zal het niet aan liggen. Processor ben ik niet zeker van. Second opinion?

Alles aan die computer is dik in orde om GTA IV te kunnen spelen.

en hoe doe je dat

Ga naar C:\\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV en klik daar met je rechtermuisknop op LaunchGTAIV.exe. Selecteer nu 'Als administrator uitvoeren'.

Heb je, zoals ik al eerder voorstelde, Xliveless al eens uitgeprobeerd?

Geplaatst: (bewerkt)

Admin.png?t=1350410505

In jouw geval is dit dus LaunchGTA4.exe

EDIT: Hanneswasco was me voor, en bedankt Hannes voor je Second Opinion!

Bewerkt: door Sammie_GTA

Mercie allemaal om mij te helpen zal het morgen uitproberen

ok ik heb het gedaan maar nu toont hij dit

post-134967-0-44328100-1350469047.jpg

en dit

post-134967-0-24009700-1350469130.jpg

Zou het slim zijn om het nog eens te instaleren

aub zo snel mogelijk reageren

Bewerkt: door lol1234567890

Als ik je error zo zie dan gaat er volgens mij iets mis met je social club meuk

Enigste wat ik me dan kan bedenken is om Rockstar`s social club te uninstallen & vervolgensovernieuw de social club installeren.

http://www.rockstarg...SGSC/index.html.

Cheers

Bewerkt: door EnergyCorse
Geplaatst:

Je kan trouwens makkelijk screenshots van je scherm maken door op de Print screen toets te drukken, daarna naar Paint te gaan en te plakken (Ctrl + V). Daarna hoef je enkel nog de afbeelding op te slaan. ;)

De print screen toets staat hier:

toetsenbord-print%20screen_640x361.jpg

ok zal nu eens proberen

maar ik kan rockstar games niet verwijderen

Bewerkt: door lol1234567890
Geplaatst:

Je moet Rockstar Games Social Club (afkorting: RGSC) verwijderen, en die opnieuw installeren. Niet Rockstar Games zelf, want dat is de maker van de GTA-reeks.

En als je Windows 7 gebruikt en alles nog steeds niet werkt kan je ook GTA IV in compitabiliteitsmodus uitvoeren met Windows Vista.

Doe dit met GTAIV.exe en LaunchGTAIV.exe, wanneer je ook de Episodes from Liberty city hebt doe je dit ook met EFLC.exe en LaunchEFLC.exe

Dit verhelpt de meeste errors die je krijgt.

Screenshot :

1fRWg.png

Je hoeft ''Run in 640 x 480 screen resolution'' trouwens niet aan te vinken hoor.

Bewerkt: door Zombiespeed
Geplaatst:

Ja dat zal ik zeker hebben maar wel jammer dat ik nu weer heel van het begin moet beginnen

Geplaatst:

Als je niet vanaf het begint wilt beginnen kan je ook gewon een kant en klare savegame downloaden. Als je toch nog wat nieuws wilt meemaken dan zijn er vast ook wel savegames te vinden waarbij pas een deel van de missies is gedaan.

Geplaatst:

Savegames kan je vinden in dit topic.

Het probleem is verder opgelost, felicitaties en gelukwensen kunnen in een profielreactie slotje.gif

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...