Jump to content

nieuwe batterij


mekane

Recommended Posts

ik heb een nieuwe laptop batterij nodig

ja ik heb nog een oude laptop staan met Win XP maar qua FTP en oude games vind ik XP toch het fijnst !

Maargoed aangezien m'n batterij snel leeg loopt.

heb ik toch wel een nieuwe nodig want 100% aangeven en binnen nog geen 8min ofzo aangeven dat de laptop weer aan de lader moet is wel een beetje verkeerd he haha :puh:

Maar nu is mijn vraag weet iemand een winkel in de buurt van Rotterdam die zo'n batterij verkoopt ?

En anders een site weet om het te bestellen. ( een betrouwbare natuurlijk)

zou dit een betrouwbare website kunnen wezen ?

http://www.batterij-laptop.nl/accu-lenovo-BATCL00L-973.htm

mvg , mekane

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een JEWEL en me moederbord is een COMPAL ACL10 maar ik wist al langer dat me batterij lek was maar nu word het wel een beetje abnormaal dat die binnen 5min leeg is.

Vandaar dat ik een nieuwe batterij zoek.

Want ik heb geen zin dat me laptop elke keer op stroom moet want eeuwig geld heeft me moeder ook niet.

En ik speelde geen spelletjes toen die vol was.

Bewerkt: door mekane
Link to comment
Delen op andere websites

@Sammie_GTA: Het te veel opladen van een batterij kan de batterij op termijn beschadigen. Ook zal een batterij op termijn kracht verliezen.

Je zou kunnen zoeken naar compatibele batterij op internet en deze bestellen. Je kan vast wel via google opzoeken waar in jou buurt een computer winkel of bvb een alternate te vinden is.

Link to comment
Delen op andere websites

@Sammie_GTA: Het te veel opladen van een batterij kan de batterij op termijn beschadigen. Ook zal een batterij op termijn kracht verliezen.

Je zou kunnen zoeken naar compatibele batterij op internet en deze bestellen. Je kan vast wel via google opzoeken waar in jou buurt een computer winkel of bvb een alternate te vinden is.

Ik vroeg er ook naar hoelang hij hem in de oplader legt. Te lang en de batterij is overladen en kan langzaamaan verslijten

Link to comment
Delen op andere websites

Een Lenovo-batterij in een Jewel-Laptop gaat niet :7

En ik vertrouw die site niet helemaal. Wel allemaal buitlandse plaatjes dat de site helemaal perfect is, maar geen Nederlandse?

En ik vind het best raar dat die site geen iDEAL ondersteund :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm daar heb je gelijk in en een lenovo batterij gaat wel in een Jewel want die zit er nu ook in.

Ik maak straks wel een foto.

Dus ik denk dat ik een andere site gaat zoeken en wat ook opvalt is dat als ik een mail stuur naar de website dat ik geen antwoord krijg het is nu 2dagen geleden dat ik iets heb verzonden. Voor de rest hoop ik dat iemand met een andere goeie link komt voor me laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...