Jump to content

[NEW][€800?] ''Budget'' Game PC


Venzio

Recommended Posts

Budget: € 800 - € 900

Doel: Gaming, DayZ etc.

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: -

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: -

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee

Ik zoek een computer die zeker DayZ wel goed kan draaien en ook andere spelen die nog uit moeten gaan komen, wil het ook wel een beetje mooi en snel hebben natuurlijk.

Alvast bedankt voor de moeite!

Link to comment
Delen op andere websites

Waar je het ook kan proberen en wat ik ook heb gedaan is hem samen stellen online. Er is een site (i.v.m. evt. reclame geen link) waar ze hem gratis voor je kunnen samenstellen en je kunt kiezen uit meerdere onderdelen en kasten!

Tip: Zoek op google PC Samenstellen

Ik heb hem ook samen laten stellen voor niks en met mijn favoriete onderdelen erin.

Voor €649 was ik klaar en kon ik met gemak de alleerzwaarste games spelen zoals GTA:IV en Battlefield 3

Link to comment
Delen op andere websites

Op high zou die PC met een i5 ongeveer tussen de 40 en 50 FPS op high halen :)

Heb er niet enorm veel verstand van maar als ik mijn budget verhoog met een 100 euro meer, en er iets van een i7 in stop zou dit veel schelen? En ook een beetje met het oog op de toekomst?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er niet enorm veel verstand van maar als ik mijn budget verhoog met een 100 euro meer, en er iets van een i7 in stop zou dit veel schelen? En ook een beetje met het oog op de toekomst?

Neen, omdat de extra virtuele core's van de I7 geen voordeel leveren bij gamen. Je kan het dus beter een I5 nemen en dit komt uiteraard goedkoper uit.

Ik heb het systeem aangepast met een max budget van €1000: http://www.alternate...tml?sc=64861696

Met deze PC kan je wel weer even verder. :)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Heb er niet enorm veel verstand van maar als ik mijn budget verhoog met een 100 euro meer, en er iets van een i7 in stop zou dit veel schelen? En ook een beetje met het oog op de toekomst?

Neen, omdat de extra virtuele core's van de I7 geen voordeel leveren bij gamen. Je kan het dus beter een I5 nemen en dit komt uiteraard goedkoper uit.

Ik heb het systeem aangepast met een max budget van €1000: http://www.alternate...tml?sc=64861696

Met deze PC kan je wel weer even verder. :)

Oke bedankt, iemand misschien nog reacties hier op?

Wil hem waarschijnlijk begin volgende maand gaan bestellen als er nog wat positieve reacties zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...