Jump to content

Island Mods in EFLC

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal ik heb een vraag .

ik heb gta 4 en ik heb ook gta 4 eflc.

is het mogelijk om de discotheken van eflc in gewone gta 4 te zetten . want dat lijkt mij wel erg cool .

is het ook mogelijk om de radie zenders in ballard of gay tony ook in de gewone gta 4 met nico belic storieline te zetten want daar zitten veel mooie jaren 80 muziek in en dat zou erg cool zijn .

en het volgende probleem is . dat ik probeer island mods in gta eflc te zetten en dat gaat helaas niet .

als ik dat in gewone gta 4 zet werkt dat wel maar in gta eflc dus niet .

ik zet dan ook volgens de instrukties de island mods in het gta 4 eflc . en dat is ook geen probleem , maar als ik de tekst van de island mod moet overzetten in de gta DAT en in de IMAGES bestanden dan zie ik dat in de gta DAT en IMAGES bestanden van gta 4 eflc anders uitzien ALS IK DIE OPEN dan als ik dezelde gta DAT en IMAGES BESTANDEN IN GEWONE GTA 4 .

hoe kan dat ??????

in gta 4 werkt het wel maar in gta 4 eflc dus niet.

als de island mods binnen haal dan lees ik dat ze voor allebij de gta spellen {gta 4 als zoals voor gta 4 EFLC }te gebruiken zijn .

en dat je ze in allerbij de spellen erin kan plaatsen .

ik heb ook de filmpje op youtube gezien dat ze in allerbij de gta spellen goed werkt .

maar ik zit met dat { gta DAT en images bestanden }probleem voor gta 4 EFLC .

ik wil toch die island mods erin zetten als zoals in de gewone gta 4 spel en daar werkt het heel goed bij .

ik heb daar de , king kong mod ,star wars ruimte station mod , zeppelin mod , final desserd mod en de gostpiek mod in de gewone gta 4 zitten.

en dat werkt heel goed .

en dat wil ik ook graag in de gta 4 EFLC zetten al die mods .

want in gta 4 EFLC kun je nog veel hoger komen met de helicopter en daarom is ook de een van de reden dat ik die mod graag ook in gta 4 EFLC wil hebben .

kunnen jullie mij messchien daar bij helpen .

met vriendelijke groet d.damveld

jullie kunnen ook naar mijn email sturen als jullie dat zou willen.

met vriendelijke groet d .damveld

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken als je nog iets wilt toevoegen.<<<

Geplaatst:

Ik heb even je topic afgesplitst van het andere topic, aangezien het toch een heel ander onderwerp heeft. Daarnaast heb ik het ook verplaatst naar het Modding forum, daar zullen ze je sneller kunnen helpen.

Mails sturen is trouwens nergens voor nodig, als we je hier op het forum helpen kan iedereen het zien en kunnen we dus ook meerdere mensen tegelijk helpen.

Geplaatst:

Ik denk dat het mogelijk is om de Gta 4 radio stations over te zetten.

Op de makkelijke manier: Haal de audio ergens vandaan en zet het in je User Music map (kan je alleen niet switchen tussen radio stations)

Of gebruik een script

http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/8270

Watbtreft het eiland probleem, kom ik later op terug

Moet ik even gaan zoeken & proberen.

Groetjes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...