niko.bellic Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Hallo Leden, Het is me vandaag opgevallen dat mijn computer niet overal meer op reageerd. Ook als ik internet opstart en gewoon ga internetten valt binnen 5 seconde internet weg. Dan moet ik weer op het internet klikken om weer veder te kunnen typen en te kijken. Ook is dat bij andere programma´s is dat. Ik vind het heel erg vervelend. Weten jullie wat ik er aan kan doen? Alvast bedankt Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 (bewerkt) Kan je me wat meer vertellen over je PC? De specificaties? Ik heb evt wel wat voor je aangezien dit probleem wel eens eerder is besproken op andere sites. http://www.nucia.eu/forum/threads/47355-Internet-explorer-en-andere-programma-s-sluiten-zich-direct Misschien dat je daar wat wijzer uit wordt Bewerkt: 16 oktober 2012 door Mitchelhal Reageren
niko.bellic Geplaatst: 16 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 (bewerkt) Pc specificaties : AMD Quad-core Processor A6-3420M with Turbo CORE Technology up to 2.40 GHz. -AMD Radeon HD 6520G with 512 MB graphics System Memory. -8 GB DDR3 Memory Installed -750 GB HDD -DVD-Super Multi DL drive -Acer Nplify 802.11b/g/n Als browser gebruik ik Google Chrome. Edit : ComboFix Werkt niet. Bewerkt: 16 oktober 2012 door niko.bellic Reageren
Sublime Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Heb je internet via een kabel, of via draadloos? Is je signaal sterkte bij draadloos wel hoog genoeg? Hoe ver zit je van de router af? Heeft het huis waar je in zit een stalen constructie? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Jullie vragen 2 totale onzinnige dingen? Wat boeit ten eerste de specs van de PC hierbij? Geen flikker? En wat boeit de internetsignaal? Ook geen flikker. Ik denk eerder aan een virus, laat je computer is helemaal scannen, eventueel door meerdere virusscanners (LETOP: NIET TEGELIJK! EN EENTJE PER KEER AAN!) Of; zijn je drivers up-to-date? Reageren
niko.bellic Geplaatst: 16 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Jullie vragen 2 totale onzinnige dingen? Wat boeit ten eerste de specs van de PC hierbij? Geen flikker? En wat boeit de internetsignaal? Ook geen flikker. Ik denk eerder aan een virus, laat je computer is helemaal scannen, eventueel door meerdere virusscanners (LETOP: NIET TEGELIJK! EN EENTJE PER KEER AAN!) Of; zijn je drivers up-to-date? Bedankt. Er beleken heel erg veel tracking cookies in mijn computer te zitten, Dus die heeft mijn virusscanner eruitgegooit. Ook zat er een map in mijn computer met tracking als titel dus die heb ik er ook uitgegooid. Toen mijn computer opnieuw opgestart. En toen was het probleem weg! Bedankt Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Graag gedaan, fijn dat het opgelost is ! Reageren
Sublime Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 (bewerkt) Whahaha, dit meen je niet. Tracking cookies zijn geen virussen en kunnen ook niet je computer verkloten, hoogstens wat informatie vergaren. En hoezo is het vragen naar de signaalsterkte raar als de persoon zegt "Ook als ik internet opstart en gewoon ga internetten valt binnen 5 seconde internet weg."? Ik denk dat het gewoon één of andere windows of programma bug was, die is opgelost door gewoon opnieuw op te starten. Bewerkt: 16 oktober 2012 door Maikle Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 En hoezo is het vragen naar de signaalsterkte raar als de persoon zegt "Ook als ik internet opstart en gewoon ga internetten valt binnen 5 seconde internet weg."? Volgens mij had de topicstarter het niet over de internetverbinding die wegviel maar de internetbrowser die vanzelf afsloot, vandaar de verwarring waarschijnlijk. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Ook is dat bij andere programma's is dat. Dus is het niet de internetverbinding die wegvalt Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Ooit begrijpend lezen gehad? (Voor de mensen die zich hier op aangesproken moeten voelen.) Reageren
Sublime Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Ooit begrijpend lezen gehad? (Voor de mensen die zich hier op aangesproken moeten voelen.) Het heet interpreteren en iedereen doet dat anders. Het alfabet is maar een magere manier van communiceren, gecombineerd met verwarring door de (rare) vraagstelling gebeuren er interpretatie fouten. Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Wat is eigenlijk het verschil tussen Tracking Cookies en normale Cookies bijv van GtaForum? Want als ik mijn pc scan dan heb ik ook veel Tracking Cookies. Stuur nou geen link van Wikipedia want daar staat een lap tekst waar ik niks van begrijp. Gewoon een goede uitleg Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Tracking cookies worden vaak gebruikt door adverteerders. Met deze cookies kunnen zij volgen op welke sites je nog meer bent geweest (indien hun advertenties daar ook op stonden), zodat ze persoonlijke advertenties kunnen bieden met jouw interesses. Ze zijn dus in principe ongevaarlijk, maar ze liggen wel gevoelig qua privacy. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.