Boss Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Iets nieuws geprobeert. Ik wilde al heel lang een gezicht verwisselen met een tijger of herten hoofd. Heb toch maar voor de tijger gekozen, hert komt later. De eerste is in kleur met ex (zoals het origineel was), de tweede B&W zonder ex. C&C? Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 (bewerkt) Gaaf, iets aan je kekke werkjes bevalt me. Ik vind het interessant dat je experimenteert met de driehoekjes en de lijnen rondom het hoofd van de tijger. Op zich hoefde je de nek en bovenlijf van mij niet uit te faden, maar dat is volledig je eigen keuze. Waak ervoor dat je niet de hele tijd photo filtertjes erover heen gaat gooien zodat je een instagram-look krijgt, probeer daar eens in te variëren. Maar ga door! Bewerkt: 16 oktober 2012 door Cabyon Reageren
Boss Geplaatst: 16 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Gaaf, iets aan je kekke werkjes bevalt me. Ik vind het interessant dat je experimenteert met de driehoekjes en de lijnen rondom het hoofd van de tijger. Op zich hoefde je de nek en bovenlijf van mij niet uit te faden, maar dat is volledig je eigen keuze. Waak ervoor dat je niet de hele tijd photo filtertjes erover heen gaat gooien zodat je een instagram-look krijgt, probeer daar eens in te variëren. Maar ga door! Dat uitfaden ging vanzelf door de sterren Layer, vond het juist wel wat hebben Dat ik toevallig een foto van mezelf van Instagram als PF heb, maakt nog niet dat ik in m'n werkjes Instagram effecten gebruik. Instagram effecten namaken is trouwens wel een goede manier om beter Curves te leren gebruiken. Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Gaaf, iets aan je kekke werkjes bevalt me. Ik vind het interessant dat je experimenteert met de driehoekjes en de lijnen rondom het hoofd van de tijger. Op zich hoefde je de nek en bovenlijf van mij niet uit te faden, maar dat is volledig je eigen keuze. Waak ervoor dat je niet de hele tijd photo filtertjes erover heen gaat gooien zodat je een instagram-look krijgt, probeer daar eens in te variëren. Maar ga door! Dat uitfaden ging vanzelf door de sterren Layer, vond het juist wel wat hebben Dat ik toevallig een foto van mezelf van Instagram als PF heb, maakt nog niet dat ik in m'n werkjes Instagram effecten gebruik. Instagram effecten namaken is trouwens wel een goede manier om beter Curves te leren gebruiken. Klopt. Props als het jouw eigen stijl is, maar het is niet mijn manier van doen. Wat het aan de andere kant eigenlijk juist wel weer goed maakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.