Joriz Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 De limieten die we al jaren lang hanteren op het forum zijn niet meer van deze tijd. Vele leden zijn hier al zo lang dat hun privéberichten box begint over te stromen en dat ze geen bijlagen meer kunnen uploaden. Daarom zijn de limieten omhoog gegaan van het aantal privéberichten wat je mag opslaan. Ook het totaal aantal megabyte wat je aan bijlage mag opslaan gaat omhoog. [table=header]Rang|Oude PB limiet|Nieuw PB limiet|Oude bijlagen limiet|Nieuw bijlagen limiet Leden|100|1000|5 MB|10 MB Superleden|500|2500|10 MB|25 MB Megaleden|1000|5000|25 MB|100 MB Moderators|1500|5000|25 MB|100 MB[/table] Tips voor privéberichten Archiveren / Sorteren Je kan mapjes aanmaken voor je privéberichten om ze zo makkelijk te sorteren en archiveren. Hierdoor kan je makkelijk bepaalde privéberichten terug vinden. Berichten verwijderen Mocht je een privébericht verwijderen dan verdwijnt hij uit je privéberichten lijst en komt er dus weer meer ruimte vrij om andere privéberichten op te slaan. Hierdoor blijft de persoon waarmee je een privéberichten uitwisseling had je bericht nog wel zien, maar zal hij/zij zien dat jij je bericht wel hebt verwijderd. Hij/Zij kan dan ook niet meer op het bericht reageren, aangezien deze verwijderd is. Ontvang je dus graag een reactie terug verwijder dan niet zomaar een privébericht. Deelnemers toevoegen in een privébericht Voor Superleden is het nu mogelijk om 5 deelnemers toe te voegen en voor Megaleden is het nu mogelijk om 10 deelnemers toe te voegen tot een privébericht. Hierdoor kan je makkelijk overleggen met meerdere mensen. Tips voor bijlagen Ruimte besparen Upload afbeeldingen altijd als .jpg. Die nemen het minste ruimte in. Zorg er tevens voor dat je afbeelding aan de maximale formaten voldoet. Zo is je afbeelding niet te groot en kunnen mensen met een trage/smartphone verbinding ook je afbeelding snel zien. Bijlage hergebruiken Wist je dat je afbeeldingen niet steeds opnieuw hoeft up te loaden als bijlage? Klik op Mijn media knop in de teksteditor en je kan eerder geüploade bijlagen gewoon nog een keer in een ander bericht gebruiken. Bijlage verwijderen Mocht je tegen je limiet aankomen dan kan je altijd je oude bijlagen weer verwijderen. Gebruik de ruimte goed. Ondanks dat de ruimte voor bijlagen omhoog is gegaan zit er wel limieten aan de hardeschijfruimte. Upload dus geen onzin, anders neemt het alleen maar onnodig schijfruimte in. Gebruik bestaande (externe) afbeeldingen Je kan ook altijd een afbeelding uit de galerij pakken wil je die laten zien. Je hoeft hem niet opnieuw te uploaden als bijlage. In de galerij staan BB-Code voorbeelden hoe je een afbeelding in je bericht krijgt. Ook externe websites staan soms toe dat je hun afbeeldingen via BB-Code insluit. Let er wel op dat veel beheerders van externe websites er niet op zijn gesteld als je zomaar hun afbeelding overneemt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Netjes! Goede verbeteringen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Kijk, dat noem ik nou aangename toevoegingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Met 500 berichten kon ik het ook redden, maar dit is ook zeker niet slecht. Goed werk Joriz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Mooie verbetering! Mijn postvak zat voor 96% vol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 (bewerkt) Mooie verbetering! Mijn postvak zat voor 96% vol. Dan moet je gewoon af en toe eens kijken wat er weg kan. PB's waarvan je weet dat er niets mee gebeurt (zoals ik heb met aanmeldings- en afmeldingsmailtjes voor Hustlers United), kun je gewoon verwijderen. Want ik neem aan dat je dat met je mailbox (Hotmail bijv.) ook doet. Ik tenminste wel. Bewerkt: 16 oktober 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Dit is pas een vooruitgang! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Bedankt Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 (bewerkt) Nice Nu hoef ik mijn old-scool pbs (van oa 2005, 2006) niet meer te wissen. Zal nog wel even duren voor ik aan 1000 zit. Mooie verbetering! Mijn postvak zat voor 96% vol. Dan moet je gewoon af en toe eens kijken wat er weg kan. PB's waarvan je weet dat er niets mee gebeurt (zoals ik heb met aanmeldings- en afmeldingsmailtjes voor Hustlers United), kun je gewoon verwijderen. Want ik neem aan dat je dat met je mailbox (Hotmail bijv.) ook doet. Ik tenminste wel. Ow ja: dat doe ik ook niet :$ Op mijn ene e-mailadres heb ik volgens mij tegen de 3000 ongelezen, op mijn andere minstens 10.000 meer denk ik. :$ Bewerkt: 16 oktober 2012 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Goed zo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Gaat weer helemaal de goede kant op met het Forum! Nu nog de nieuwsstroom van GTA V op gang laten komen en het wordt hier weer net zo gezellig druk als vroeger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Spammuh...! Dat is inderdaad best wel een goede update Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Top, kan ik eindelijk weer berichten krijgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Ik keek al even op toen mijn inbox opeens nog maar voor 7% gevuld was (in plaats van 70%). Handige update! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2012 Nou kan nyltje ook weer gerust ademhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.