Jump to content

Rockstar wil feedback van fans over multiplayer

Recommended Posts

Geplaatst:

Denk ook dat Multiplayer één van de laatste dingen is, maar ik denk dat iets als Multiplayer wel veel tijd in beslag neemt.

ps. R* post opeens wel veel nieuwe dingen op de site. in 30 uur tijd 4 artikels op de Newswire. Willen ze aandacht ofzo :puh:

Geplaatst:

Sterker nog, ik denk dat het maken van de crews binnen multiplayer zelfs NA het maken van de modi is, dus denk dat de game de eindstreep al kan zien (alhoewel dit relatief gezien nog steeds best lang kan duren)

Geplaatst:

De multiplayer uitwerken hoeft niet persee als laatste te komen. Ze zullen uiteraard beginnen met alles op papier zetten wat ze willen hebben. Het script van de single-player een beetje omschrijving van het gebied waar het zich in moet plaatsvinden en ook de multiplayer zullen ze wel op papier uitwerken. Daarna zullen ze toch echt als eerste de stad grotendeels moeten ontwerpen voordat ze aan de slag kunnen met de missies / multiplayer. Dit kan je natuurlijk verdelen in twee teams zodat beide dingen op een zelfde moment klaar zullen zijn. Al zal multiplayer denk ik toch wel wat makkelijker zijn om te maken dan de single-player.

Geplaatst:

Ik denk eerder dat ze deze actie gewoon doen om de aandacht weer even op hun te vestigen. Ze zullen nu duizenden mails krijgen en als er een goede tussen zit, zal die wss geeneens gezien worden.,,

Geplaatst:

Eerst modi en dan crews beperkt dan je "crewability" wel doordat je al afhankelijk bent. Ik denk dus eerder dat het vice versa zal zijn, al denk ik dat het lijstje op klad al wel klaar is, DM, TDM, RACE, GTA RACE & BOMB DA BASE III verwacht ik sowieso. ;-) Maar invulling zal samenhangen met crew-opties denk ik.

Geplaatst:

Die game modi als Bomb the Base II vond ik in IV wel erg leuk. Vond het jammer dat ze hier in de DLC geen aandacht meer in hebben besteed. Stel je eens voor dat ze nog dit soort missies hadden gemaakt in The Lost and Damned of The Ballad of Gay Tony. Een parachute wat extra leuke wapens en mooie motorvoertuigen kunnen toch wel mooi worden gebruikt in combinatie met wat multiplayermissies.

Geplaatst:

Het lijkt er op dat Rockstar Games verder komt in het ontwikkelen van GTA V, om de game helemaal naar wens van de fans te maken vraagt Rockstar om advies naar hoe wij de multiplayer willen. Zie onderstaand nieuwsbericht voor meer info! :)

As we're busy working on Grand Theft Auto V, we'd like to take this opportunity to ask all of you for your feedback, input and ideas for features you'd like to see created for Crews in the game.

Whether it's suggestions for competitive in-game Crew features in Multiplayer, new ways to manage and recruit, ideas for enhancing Social Club Crew pages and leaderboards, things you did and didn't like about Crews in Max Payne 3, or any thoughts at all related to Crews really that you'd like to share - we're all ears. We'd especially love to hear from current Crew members and leaders so that we can continue making our unique approach to persistent team based Multiplayer as fun as it can be in GTAV.

The place to have your voice heard is via email to GTAVCrewFeedback@rockstargames.com Please note that while you are welcome to share your thoughts with one another in our comments section here, the only place where you can be sure our development team will be looking at input is via the above email address. Thank you all for your support and we look forward to hearing your thoughts.

Bron: Rockstar Games

Geplaatst:

Ik zie het liefst weer leuke gamemodes terug zoals Bomb Tha Base II. Als er dit keer wat meer als drie zijn en dat er iets meer mogelijkheden zijn binnen zo'n missie zou natuurlijk fijn zijn. Ook zou het leuk zijn als je netzoals in Saints Row: The Third samen met iemand anders de verhaallijn kan gaan doen. Dat vond ik erg tof en als dat in GTA 5 ook mogelijk zou zijn zou dat geweldig zijn.

Geplaatst:

Ik denk dat dit wel al gekend was (hoewel met niet al te veel aandacht, dus het verdiende misschien wel een eigen topic) maar anyway, in tegenstelling tot de meeste hier speel ik al niet te veel multiplayer als het op GTA aankomt, dus mijn verlangen of wensen ernaar zijn beperkt. Alhoewel de kans natuurlijk bestaat dat ik me er deze keer wel in ga verdiepen, wie weet heb ik dan voor de volgende GTA wel wat meer relevantere verlangens. Nu volstaat het voor mij al als ik überhaupt gewoon online kan racen, DM'en en klooien :clown:

Geplaatst:

Mij lijkt zoiets als SA:MP of MTA wel leuk dat je gewoon je eigen server kan ontwerpen en niet bent gebonden aan gamemodes die Rockstar voor je heeft ontworpen. :puh:

Geplaatst:

Mij lijkt zoiets als SA:MP of MTA wel leuk dat je gewoon je eigen server kan ontwerpen en niet bent gebonden aan gamemodes die Rockstar voor je heeft ontworpen. :puh:

Ik heb dus al een mail gestuurd met deze suggestie. :puh: En daarnaast heb ik ook voorgesteld aan R* om Steamworks te gebruiken en om GTA V multiplayer cross-platform compatible te maken.

Geplaatst:

Wilde eerst ook een mail sturen met feedback over hoe multiplayer verbeterd kan worden, maar ik realiseerde me dat ze hier vragen om feedback wat betreft crews, niet wat betreft multiplayer in het algemeen. Dat lijkt iedereen in dit topic te vergeten... Persoonljik denk ik zelfs dat de meeste mails met gewoon algemene multiplayer tips er gewoon uitgefilterd worden en niet behandeld worden, gezien dat er veel meer zullen zijn dan tips over crews zelf.

Qua crews kan ik eigenlijk niet echt een oordeel vellen. Misschien een manier zodat een crew waar te veel klachten over zijn automatisch een negatieve reputatie krijgen en eventueel zelfs dat een crew verwijderd kan worden bij een te slechte reputatie. That said, ik weet niet eens of het mogelijk is klachten over bepaalde crews te versturen. Zoiets zou best handig zijn, vooral met het idee dat er veel crews zullen ontstaan met enkel hackers die in deathmatch modes de boel gaan verzieken(het is nou eenmaal GTA, daar gebeuren dat soort dingen)...

Qua multiplayer in het algemeen is er zo veel te verbeteren ten opzichte van vooral GTA IV: Syncing van pedestrians/andere auto's, modding-gerelateerde crashes, beter anti-cheat systeem waarbij mensen die cheaten om meer lol te hebben beter gescheiden blijven van zowel mensen die niet cheaten als mensen die hacken puur om de pret van anderen te bederven.... Enzovoort, enzovoort.

Ten opzichte van MP3 lijkt het me bijna onmogelijk iets te noemen wat verbeterd moet worden in GTA 5, gezien het zulke verschillende games zijn.

Denk dat ik wel een mail ga sturen of het mogelijk is om een gamemode te maken puur voor roleplayers, met ingebouwde car spawner en skin selector(beide met een tijd limiet uiteraard).

Geplaatst:

Basebuilder! :puh: Net als bij MOHAA en dan team deathmatch of free for all. Gewoon een basis bouwen met kleine objecten van de map :puh: :P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...