Boss Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Dit wil ik wel eens proberen, lijkt me leuk. Onderwerp: Mag van alles zijn. Een persoon, een eend, een brug, een landschap, een Henk... Soort design: Een zelf gemaakte foto editten Size design: Hooguit 500 x 200 Render: / Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: 31 Oktober 15:38 Opmerking: Henkie!
Cabyon Geplaatst: 24 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2012 (bewerkt) Ik kan het wel niet precies op 15:38 inleveren op 31 oktober ben ik bang, ik zit dan nog op school. Bewerkt: 24 oktober 2012 door Cabyon
Boss Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Dan doe je het ervoor... Het is een deadline.
Cabyon Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 (bewerkt) Eigen gemaakte foto bijleveren bij het inleveren van de signature a.u.b. Bewerkt: 28 oktober 2012 door Cabyon
Cabyon Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Hierbij mijn inzending. Hier de zelf gemaakte foto: klik. Laggio Maggiore, 2009.En hierbij mijn creatie: Succes Boss!
Boss Geplaatst: 29 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 (bewerkt) Nice! Zoiets had ik niet verwacht Hier die van mij (origineel): Good luck! Oh en stemmen kan nu ook wel gestart worden. Bewerkt: 29 oktober 2012 door Boss
Dipsie8 Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 (bewerkt) @Boss Wat moet die driehoek voorstellen? Ik zie er niks in In ieder geval, ik stem voor... ba dum tss... Cabyon! Origineel, het veranderen van een flutlandschap naar een prachtig grassig landschap! >>> Door -Matthijs: Graag je stem onderbouwen anders telt deze niet mee!<<< Bewerkt: 29 oktober 2012 door -Matthijs-
Boss Geplaatst: 29 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 @Boss Wat moet die driehoek voorstellen? Ik zie er niks in :$ In ieder geval, ik stem voor... ba dum tss... Cabyon! Daarom mogen mensen zoals jij geen stemrecht hebben: ''Wat moet dit en dat voorstellen''. Als jij dit ziet: Denk je dat dan ook? Het is kunst, je mag er zelf een gedachte of mening aan koppelen die jij passend vind. En voor mij is die ''driehoek'' gewoon, iets. Iets om het voller te maken. Het lijkt ook een beetje alsof ze van die lijn bewust is. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Cabyons manip heel goed gelukt hoor, en een stem is een stem
Gta Ripper Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Moeilijk dit. De signature van Boss is qua uitvoering beter dan die van Cabyon, maar Cabyon heeft originaliteit weer aan zijn kant. De signature van Boss heeft qua effecten niet veel bijzonders aan zich, maar de kleuren en hoe hij de focus op het meisje heeft weten te zetten is heel erg goed gedaan. Toch vind ik je driehoek iets te groot, hij gaat scherp over het hele design, wat er een beetje raar uitziet over het geblurde deel van je achtergrond. Ook heb ik het gevoel dat hij iets té oversharpened is. Het is een strak geheel op het eerste gezicht, maar als je goed kijkt zijn er nog wat puntjes die niet helemaal goed zijn uitgevoerd. Bij Cabyon kan je zien dat hij erg veel werk heeft gestoken in het maken van een compleet nieuwe compositie. Hij is er niet helemaal in geslaagd. De konijnen die in je design zitten lijken er zomaar op geplakt en je kan nog witte randen om de boom heen zien. De vrouw ziet er dan weer wel vrij realistisch uit, en ook de zombie ziet er subliem uit. Ik moet zeggen dat de zwart-wit kant er erg goed uit ziet. Ook leuk hoe je het hebt laten lijken dat waar die vrouw ook loopt, de wereld weer ''goed'' en ''vredig'' er uit gaat zien. Mijn stem gaat hier toch naar Cabyon, vooral omdat zijn design op het eerste gezicht toch meer de ''wow'' factor had in mijn ogen.
commando Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 (bewerkt) tja... hoe moet ik hier nou een keuze tussen maken... Ten eerste vind ik beide grafische designs niks Dan ga ik maar eens kijken wat precies de opdracht was: Onderwerp; alles: valt niet te beoordelen Design: een zelfgemaakte foto redigeren, maximaal formaat 500x200 ( waarom nou weer zo'n klein formaat, dat laat zo weinig zien... ): Boss: wat vervaging, en een driehoek als object toegevoegd = 45/100 Cabyon: meerdere objecten toegevoegd, vergrijst, vervaagd ( aan linker kant )= 60/100 Aangezien het om een eigen foto gaat wil ik ook nog wel eventjes hetgeen dat geredigeerd is beoordelen: Boss: + uniekheid foto + foto op zichzelf heeft een redelijke kunstwaarde. - kwaliteit geschoten foto 65/100 Cabyon: + foto waar erg veel op te zien is - uniekheid foto 60/100 Conclusie: Boss= 110/200 Cabyon = 120/200 = STEM Bewerkt: 30 oktober 2012 door commando
Guardian1980 Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Mijn stem gaat naar Cabyon. De toegevoegde konijntjes en de persoon aan de linkerkant hadden van mij niet gehoeven, die maken het wat druk. Maar die engel en het vuur geven een duidelijke grens tussen kleur en zwart-wit, erg leuk gedaan. De inzending van Boss vind ik erg origineel. Ik zag eerder je werkje met de tijger en toen vond ik het ook al zo verrassend, gewoon omdat het nieuw is voor mij. Echter, uitgezonderd het lijntje zie ik dit keer weinig veranderingen t.o.v. het origineel. Daarom krijg je hier niet mijn stem. Maar ga zo door, verras ons vaker met zulke werkjes en doe er nog iets meer mee.
-Matthijs- Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Cabyon stapt als winnaar uit de strijd en houdt een punt over aan dit onderonsje. Boss, helaas, volgende keer beter! Aangezien je nog niet in de ranking staat verlies je niks.
Recommended Posts