_Night-Men_ Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 (bewerkt) Hallo, Ik heb een probleem als ik iets wil Uitvoeren als... en dan als Administrator. Ik krijg steeds de volgende foutmelding: Ik gebruik Windows XP, en voer (volgens mij) het goede wachtwoord in. Hoe kom ik hier vanaf? Ik was nl. een mod aan het installeren voor GTA IV, en daarvoor moet ik GTA uitvoeren als Administrator. Heb bij Gebruikersnaam Administrator ingevuld en bij wachtwoord het goede wachtwoord. Want als ik daar een ander wachtwoord invul, staat er gewoon dat het wachtwoord niet juist is... Heb al gegoogled, maar niets werkbaars gevonden... Alvast bedankt Bewerkt: 22 oktober 2012 door _Night-Men_ Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Bij Windows XP hoef je het niet als Administator uit te voeren. Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 (bewerkt) Je zegt zelf "volgens mij". Probeer eens goed je wachtwoord te bedenken en kijk ook bij de instellingen van je XP account. Bewerkt: 22 oktober 2012 door Mitchelhal Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Volgens mij weet ik nu zeker Kan met hetzelfde account inloggen op Administrator in Safe Mode @BiglifeRPG: Echt? Wat zit ik hier dan te kloten Ik had ook nog een andere vraag: Als ik Alleen-lezen afvink, schiet hij automatisch weer terug, en staat het vakje weer ingekleurd. Hoe schakel ik dit uit? Heb al vanalles geprobeerd: Administrator, Safe Mode, ATTRIB etc., maar geen effect. Bij ATTRIB geeft hij aan dat hij het bestand niet kan vinden. Heb het wel allemaal goed ingevuld, meerdere keren gecheckt... Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Schijnt hier een werkende oplossing te staan voor je alleen lezen probleem: http://www.minatica.be/threads/66319-Windows-XP-Alleen-lezen-krijg-ik-niet-weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.