Jump to content

Als Administrator uitvoeren


_Night-Men_

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een probleem als ik iets wil Uitvoeren als... en dan als Administrator. Ik krijg steeds de volgende foutmelding:

j0l7q9.jpg

Ik gebruik Windows XP, en voer (volgens mij) het goede wachtwoord in. Hoe kom ik hier vanaf? Ik was nl. een mod aan het installeren voor GTA IV, en daarvoor moet ik GTA uitvoeren als Administrator. Heb bij Gebruikersnaam Administrator ingevuld en bij wachtwoord het goede wachtwoord. Want als ik daar een ander wachtwoord invul, staat er gewoon dat het wachtwoord niet juist is... Heb al gegoogled, maar niets werkbaars gevonden...

Alvast bedankt :tu:

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij weet ik nu zeker ;) Kan met hetzelfde account inloggen op Administrator in Safe Mode :)

@BiglifeRPG: Echt? :puh: Wat zit ik hier dan te kloten :puh:

Ik had ook nog een andere vraag:

Als ik Alleen-lezen afvink, schiet hij automatisch weer terug, en staat het vakje weer ingekleurd. Hoe schakel ik dit uit? Heb al vanalles geprobeerd: Administrator, Safe Mode, ATTRIB etc., maar geen effect. Bij ATTRIB geeft hij aan dat hij het bestand niet kan vinden. Heb het wel allemaal goed ingevuld, meerdere keren gecheckt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...