Nyltje Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Als ik naar Hotmail ga (m'n mail lees) dan log ik uit op Msn. Je kan via Hotmail ook op Msn (chatten), ik ben op Hotmail uitgelogd, ik ben dus niet 2x online. Een virus scan heeft ook niks geholpen. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Nyltje Reageren
vice Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Heb je al gekeken of dit ook gebeurt als je je op hotmail online zet? Want als je op datzelfde mail account op MSN online bent, en dan op hotmail (msn) offline, dan zou dat misschien wel voor zo'n dingen kunnen zorgen lijkt me. Ik heb namelijk net gekeken wat er gebeurde op msn als ik mij op offline zette via Hotmail, en ik werd dan dus ook offline gezet op MSN. MSN werd wel niet volledig afgesloten, weet niet of dat bij jou wel gebeurt? Reageren
Nyltje Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 (bewerkt) Ik heb niet eens de kans om te kijken. Als ik Hotmail open dan logt MSN meteen uit! Als ik dan weer in log staat er heel lang dat ik aan het inloggen ben. Pas als ik Hotmail afsluit dan logt hij in op MSN. Bewerkt: 22 oktober 2012 door nyltje Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Dat is een manier van jou MSN om te zeggen dat je een sociaal leven moet zoeken. Welke MSN versie gebruik je trouwens? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2012 Als het goed is kan je bij je msn client op je pc instellen dat je op meerdere locaties tegelijk online kan zijn. Doe je dit niet dan word je uitgelogd wanneer je ergens anders in logt. In dit geval dus je Hotmail maar het kan ook met je mobiele telefoon zijn of met een andere pc. Ik gebruik tegenwoordig Windows Live Hotmail op mijn laptop en niet de web versie en ik heb dat dus niet meer. Maar bij mij werd ik ook continue automatisch aangemeld op het web en als je die instelling dus niet goed hebt word je weer uitgelogd op je msn client op je pc in dit geval. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 (bewerkt) @Megadreams, mooie opmerking EDIT: Quote van de maand! >>> Door Megadreams: We blijven natuurlijk wel ONtopic maar deze laat ik even staan. <<< Bewerkt: 23 oktober 2012 door Megadreams Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 (bewerkt) Dat is een manier van jou MSN om te zeggen dat je een sociaal leven moet zoeken. Welke MSN versie gebruik je trouwens? Windows Live Messenger 2009 Als het goed is kan je bij je msn client op je pc instellen dat je op meerdere locaties tegelijk online kan zijn. Doe je dit niet dan word je uitgelogd wanneer je ergens anders in logt. In dit geval dus je Hotmail maar het kan ook met je mobiele telefoon zijn of met een andere pc. Ik gebruik tegenwoordig Windows Live Hotmail op mijn laptop en niet de web versie en ik heb dat dus niet meer. Maar bij mij werd ik ook continue automatisch aangemeld op het web en als je die instelling dus niet goed hebt word je weer uitgelogd op je msn client op je pc in dit geval. Ik gebruik maar 1 computer, een smartphone heb ik niet en op Hotmail ben ik niet niet op MSN ingelogd.Ik heb het probleem alleen als ik Hotmail open op 1 pc, dus ik ben zoiezo niet ergens anders ingelogd. EDIT: Ik heb weer iets, ik heb het ook op andere computers. Als ik dus op MSN zit en ik open Hotmail dan logt hij ook uit! Weet iemand misschien hoe ik een een probleem aan Hotmail kan melden want dan kan ik dit probleem melden. Het heeft zoiezo niks met mijn pc te maken want het gebeurt bij elke pc. Bewerkt: 23 oktober 2012 door nyltje Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Je hebt volgens mij niet gelezen wat ik zij. Je kan terwijl je je mail leest ook inloggen op je hotmail in de browser. Dit gebeurd soms zonder dat je het door hebt. Stel daarom bij je msn in op je computer dat je op meerdere locaties tegelijk kan inloggen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 (bewerkt) Lijkt me sterk dat ik aangemeld ben op MSN terwijl ik op Hotmail zit. Ik heb ook de optie 'Op alle andere locaties afmelden wanneer ik me aanmeld bij Messenger' uit gedaan, dit heeft niks geholpen. Bewerkt: 23 oktober 2012 door nyltje Reageren
Nyltje Geplaatst: 22 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Heeft echt niemand een oplossing? Ik wordt echt helemaal gek van het probleem! xD Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Overgaan naar Skype. Microsoft heeft aangegeven te gaan stoppen met MSN en begin 2013 volledig over te gaan naar Skype. Echter kan je wel al jou contacten gewoon laten overzetten waarna je ook via Skype kan chatten met mensen op MSN. Dit kan je doen doormiddel van de allerlaatste Skype versie te downloaden via softonic en daarin jou account te koppelen. Dit is de link: http://skype.nl.softonic.com/ Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2012 Overgaan naar Skype. Microsoft heeft aangegeven te gaan stoppen met MSN en begin 2013 volledig over te gaan naar Skype. Echter kan je wel al jou contacten gewoon laten overzetten waarna je ook via Skype kan chatten met mensen op MSN. Dit kan je doen doormiddel van de allerlaatste Skype versie te downloaden via softonic en daarin jou account te koppelen. Dit is de link: http://skype.nl.softonic.com/ Ja dat had ik al gedaan, Skype zegt dat ik te jong ben dus het feest gaat niet door. :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.