Jump to content

hoe kan ik een slot van mijn word document ongedaan maken zonder er een wachtwoord voor te gebruiken?


ninokil

Recommended Posts

hoe kan ik een slot van mijn word document ongedaan maken zonder er een wachtwoord voor te gebruiken?

ik heb sinds 25-10-2012 een probleem met Word. (25-10-2012) toen ik word gestart had was er nog niks aan de hand maar na een min of 15 was mijn word gecrasht en heb ik het opnieuw gestart maar toen kreeg ik een melding dat ik een wachtwoord moest in vullen terwijl ik geen wachtwoord in heb gevuld.

ik als ict'er weet niet hoe je die slot kunt ongedaan maken omdat het probleem bij mij nog nooit voorgekomen is

@ninokil_youtube : ik weet het ook niet hoe je dat moet oplossen.

kreeg via twitter als antwoord

Link to comment
Delen op andere websites

Een wachtwoord op je word document of op het programma zelf?

Dat is me eigenlijk nog nooit overkomen. Misschien is het een kleine tip om de servicedesk van Microsoft te contacteren voor meer informatie.

Aangezien dit een probleem is wat bijna niet voorkomt zal ik dit zeker aanraden.

Contact opnemen met Microsoft:http://support.microsoft.com/contactus/?ws=support

Link to comment
Delen op andere websites

Jij als ict'er, met zo'n sig? Dude....

"H:\Mijn Documenten\Mijn Afbeeldingen\gta forum logo.jpeg"

Dat helpt m ook echt met het probleem, reageer dan ook liever niet,

Jij met zo'n naam als gta rulez maar met een sig en avatar van Red dead redemption, Dude......

>>> Door Megadreams: Je haalt me de woorden uit de mond, de andere hierna... ontopic a.u.b!<<<

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...