3LOPIX Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Haaii mensjes, Even een vraag: Ik probeerde dus een mod te installeren zoals ik altijd doe, (heb er wel verstand van want had vorig jaar bijna alles met mods) alleen als ik het spel dan speel dan zie je je mods niet, ik bedoel dan is alles nog gewoon. Ik werk met IMGTool en heb ook met SAMI geprobeerd.. Iemand helllpp mee!? Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Misschien opnieuw installeren? Reageren
3LOPIX Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Misschien opnieuw installeren? Zou wel kunnen, maar het spel werkt nog gewoon.. Alleen snap ik niet waarom de mod het niet doet. Reageren
3LOPIX Geplaatst: 25 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik had normaalgesproken V2.0 maar heb gedowngrade naar V1.0 (had ik dus al gedaan) Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Wel Rebuild Archive gedaan? Anders werkt het namelijk niet. Reageren
3LOPIX Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Wel Rebuild Archive gedaan? Anders werkt het namelijk niet. Natuurlijk heb ik dat gedaan, ik kan wel met imgtool werken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Wellicht meer informatie geven? Wat is er anders aan t.o.v. de vorige keer dat je mods had gebruikt? Reageren
3LOPIX Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Wellicht meer informatie geven? Wat is er anders aan t.o.v. de vorige keer dat je mods had gebruikt? Eigenlijk helemaal niets, laatste keer dat ik San Andreas had gemod was in 2011, zo rond februari.. Toen deed ik het zelfde als nu maar toen deden de mods het alleen op SA-MP (wat heel raar was). Opnieuw installeren hielp toen wel maar daarna had ik het niet meer gespeeld omdat zonder mods saai was. Eigenlijk snap ik niet waarom hij niet werkt, alles blijft het zelfde.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.