BiglifeRPG Geplaatst: 5 november 2012 Rapport Geplaatst: 5 november 2012 Helaas was het bellen van 'onbekende' personen niet mogelijk. Het zou misschien wel kunnen, ik weet niet hoe de map eruit gaat zien, maar misschien kan The Truth hier ook een rol in gaan spelen (als het er natuurlijk in zit), aangezien hij wiet verbouwd op zijn boederij in Red Country, dat je met hem op de een of andere manier in aanmerking met hem komt of zelf de mogelijkheid hebt om wiet te verbouwen en dit vervolgens te dealen. The Truth zal wel overleden zijn denk ik. Reageren
Radiohead Geplaatst: 5 november 2012 Rapport Geplaatst: 5 november 2012 Ik weet niet of er hier mensen zijn die de game hebben gespeeld? Hierin was er een mode waarin je van dealers drug kocht om die dan weer te verkopen, echt een heerlijk systeem dat werkte en waarvoor je ook beloond werd. Ik hoop dat Rockstar hier iets mee gaat doen. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2012 ja die ik had ik destijds (bedankt voor het jeugdsentiment ) Het systeem daar van was wel leuk, maar die van CW is toch wat uitgebreider. Reageren
Radiohead Geplaatst: 5 november 2012 Rapport Geplaatst: 5 november 2012 Oke ik heb Chinatown Wars nooit gespeeld vandaar. Oke als hij nog uitgebreider is lijkt me dit een leuke toevoeging. Al vond ik de Drugdeals (rips) in TBOGT ook best wreed als je met z'n drieën aan komt rijden. Jammer dat je die twee strondzakken niet ff in een maatpak kon hijssen. Ja ik vond het een heerlijk spel, uitgebreid en een beetje een zelfde sfeer als vice city. Als ik nog dieper na denk vind ik hem mischien wel leuker dan Vice City, of krijg ik nu iedereen op mijn dak? En dat voor een filmgame. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.