Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik zat vandaag op Dumpert en ik zag daar een aangepaste versie van een liedje van David Guetta. Ik luisterde deze en ik vond dit toch wel heel mooi. Na wat research van een klasgenoot van mij kwam hij er achter dat dit allemaal word gemaakt door een groepje mensen via Youtube. Zij hebben een kanaal onder de naam ThePianoGuys. Zij maken bekende nummers na doormiddel van instrumenten en dit is toch wel heel mooi om te horen. Als voorbeeld heb ik hieronder enkele nummers neergezet. Als je nog meer voorbeelden wilt kan je natuurlijk op hun kanaal kijken want er staat denk ik voor iedereen wel iets. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 25 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2012 Oh dank je wel, was altijd al op zoek naar zoiets. Soms heb je van die liedjes dan denk je "het klinkt mooi, maar het is soms net te saai" en dan denk je er instrumenten bij en dan klinkt het vaak al mooier. Die mix-up van Pavane en Titanium is mooi bedacht en gespeeld. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Ik ben al meer dan een jaar fan van ThePianoGuys en ze zijn erg vaak een inspiratie voor me om zelf wat meer piano te spelen. Om de paar weken wordt ik dan ook spontaan gelukkig als ik op m'n Facebook of YouTube zie dat ze een nieuw liedje geüpload hebben. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Geweldig!! Meer woorden heb ik er niet voor!! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Zeer fraai dit, vooral Titanium is zeer mooi. En ik ben het zeker eens met SpacyColours ! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Dit bewijst maar eens dat dit soort instrumenten gewoon geweldig zijn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.