Thamaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 (bewerkt) zoals je al in dit topic (http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6111&st=120) uitgebreid kunt lezen heb ik dus met fraps, sony vegas en virtual dub een film gemaakt en proberen te synchen op de muziek (en daar bedoel ik de tekst mee niet de beats ofzo) ik vind het nummer dat ik uitgekozen heb behoorlijk goed passen bij de sfeer van SA en vooral LS maar goed dat is mijn persoonlijke mening;) nu omdat ik in die sticky thread geen reply/feedback kreeg wou ik het graag hier nog is proberen, ik zou het behoorlijk op prijs stellen als ik wat serieuze positiefe/negatieve feedback kreeg, want ik was nog van plan een langere film met meer effecten te maken download mijn film hier: http://files.filefront.com/Terrorisation_o...;/fileinfo.html 58.1 MB Bewerkt: 10 juli 2005 door Thamaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Met dat vliegtuig vond ik het mooiste moment. Voor de rest is ook O.K. 8,5 voor de film. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik ben 'm nu aan het downloaden en ga zo een cijfer geven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) 7 voor de film, maar als eerste film geef ik em 7,5 Probeer er een verhaal eventueel van te maken, want af en toe is het een zootje. Verder is ie wel tof En probeer er 1 iets echt bijzonders altijd in te zetten, zoals een hydra die achterstevoren ondersteboven onder een brug heen gaat, doet t ook altijd goed Bewerkt: 11 juli 2005 door Keepertje8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb hem net gekeken en vind het wel een 8 waard :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 :angry: Ik kan hem niet kijken, ik kan wel hate it or love it luisteren maar ik zie niks :angry: weten jullie meer? wil hem namelijk graag zien! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Kon je hem niet een beetje inkorten. 58.5 MB is wel veel. En ik download al niet zo snel. EDIT: Op 97% is hij vastgelopen <_< :angry: Bewerkt: 11 juli 2005 door kortman_8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
C.J. Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 mooi hoor Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik heb het zelfde probleem als DEATH333 hij speelt alleen hate it or love it af?? weet iemand hoe ik hem wel kan zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 welke player en versie gebruik je?? en lijp filmpje 8 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 leuk filmpje, zeker dat vliegen is leuk een dikke 8.5 !! voor de moeite Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Pagina kan niet weergeven worden :angry: :wacko: Raar... (Leuk filmpje trouwens ) IEmand een idee waarom hij bij MIJ niet weergeven kan worden? Ik wil hem zien! Bewerkt: 11 juli 2005 door Max-X Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 welke player en versie gebruik je?? IK heb het met windows medie player de nieuwste, realplayer, quiktime, winamp, windvd geprobeert maar het lukt niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Mooie filmpje maar post je filmpjes in het Home Made Filmpjes topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Hier verder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts