keesiepoep Geplaatst: 26 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Ik zie altijd filmpjes van verschillende hulpverleningsdiensten van Nederlandse komaf in GTA IV. Nou is mijn vraag is het mogelijk om de politiesirene en de ambulancesirene en de brandweersirene tegelijk in het spel gebruiken, ik weet wel hoe ik sirenes erin zet, maar ik weet niet of het mogelijke meerdere sirenes tegelijk te gebruiken. Dus is dit mogelijk? En zoja, hoe moet dit dan? Reageren
Mitchelhal Geplaatst: 26 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2012 Dit is helaas nog niet mogelijk. Wel bestaat er zoiets voor GTA San Andreas maar helaas nog niet voor GTA:IV. Ik heb het ook al eens opgezocht, maar het bestaat gewoon nog niet. Reageren
3LOPIX Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2012 (bewerkt) Nee volgens mij heeft Mitchelhal gelijk Ik heb ook maar 1 sirene mod.. Maar je kunt altijd proberen (wel back-up maken hé) Bewerkt: 27 oktober 2012 door Xezel Reageren
keesiepoep Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2012 Ik heb het al geprobeerd, maar meerdere kan niet. Want dan krijg je de ambulance tune ook voor de politieauto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.