Jump to content

FBI auto werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de legitieme versie van GTA iv voor de pc met lcpd fr erop. Ik heb inmiddels els gedownload en geïnstalleerd, alles werkt perfect. Totdat ik de unmarked politieauto's erin willen zetten en dan de sirenes en zwaailichten wil aanzetten. Dit werkt niet en dan loopt GTA vast. En daarnaast hoe selecteer ik de FBI auto in lcpd fr. Ik wil namelijk alle politieauto's erin en dan met een unmarked auto gaan rondrijden. Is er iemand die me dit kan uitleggen? Bvb dank!

Geplaatst:

Dus als ik lcpd fr gestart heb dan kan ik alleen in de normale politiewagens, en kan ik nergens de FBI auto's vinden. Wie weet hoe ik dit aan de gang krijg?

Geplaatst:

Ik heb de legitieme versie van GTA iv voor de pc met lcpd fr erop. Ik heb inmiddels els gedownload en geïnstalleerd, alles werkt perfect. Totdat ik de unmarked politieauto's erin willen zetten en dan de sirenes en zwaailichten wil aanzetten. Dit werkt niet en dan loopt GTA vast. En daarnaast hoe selecteer ik de FBI auto in lcpd fr. Ik wil namelijk alle politieauto's erin en dan met een unmarked auto gaan rondrijden. Is er iemand die me dit kan uitleggen? Bvb dank!

Volgens mij staat die er gewoon tussen. Je moet gewoon even zoeken.

Geplaatst:

Volgens mij staat die er gewoon tussen. Je moet gewoon even zoeken.

Edit : Welke versie van de lcpdfr heb je?

Geplaatst:

Als je on duty bent gegaan en je uit het Police Department gaat dan kun je je auto kiezen met <-- en --> als het goed is staat FBI Buffalo er gewoon tussen, soms moet je even wachten tot de auto geladen is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...