Cabyon Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Heuj! Welkom bij een release die ik heb beloofd bij het uitbrengen van mijn eerste GTA V Avatarpack: ik zou er meer maken zodra er nieuwe screens beschikbaar waren, bij deze! Je krijgt negentien avatars in een .exe bestand (dus je kunt het lekker lui laten uitpakken in een map naar keuze) en vervolgens kun je shinen als een baas met je nieuwe avatar van deze collectie. Let er wel op, deze zijn zonder zwarte rand (border) er omheen! Wil je dit wel, drop dan even een bericht hier of stuur me een PB'tje, dan is dat ook weer gefixt. Als er nog vragen of opmerkingen zijn, reageer gerust. Preview: Dan geef ik je nu de downloadlink en dan zeg ik: veel plezier! http://www53.zippysh...81433/file.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Top! Blijft elke keer weer een erg leuk initiatief! Ik heb even de vrijheid genomen om een preview in je hoofdpost te zetten, zodat de mensen weten wat ze downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Bedankt Matthijs! Was de preview inderdaad vergeten :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Weer top werk, Cabbie! Erg leuk om te zien hoe je je daarvoor inzet, ga zo door! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Ziet er weer goed uit. Ook toegevoegd aan de D&S. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Leuk, ziet er goed uit goede verhoudingen en je ziet precies de actie in alle afbeeldingen. Good job Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Zoals je vorige pack ziet deze er ook weer perfect uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Nice! zal binnenkort wel er een van dragen denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Ziet er goed uit, kan er niks anders over zeggen. Misschien ga ik er nog wel eentje gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Waarom een .exe bestand? Virusscanners zien dit al snel als een virus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 12 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Zodat het makkelijk en snel te installeren is. Overigens is er geen sprake van virussen hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Zodat het makkelijk en snel te installeren is. Overigens is er geen sprake van virussen hier. Het uitpakken naar een mapje is net zo snel :') Avatars zien er goed uit. Zometeen het hele bestandje even downloaden en dan kiezen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.