TheBro Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Hey, mijn dates met Michelle Cannes mislukken altijd. Ze vindt het nooit leuk... Mijn Sex-Appeal ligt rond de 80%, ben 100% gespierd en 5% vet... Ik doe wat ze zegt, maar ze vindt het niet leuk. Iemand enig idee waarom? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Bij Michelle moet je 50% vet hebbben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Naar waar neem je haar mee op date? Michelle heeft het liefst dat je haar naar bars meeneemt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 (bewerkt) Omdat ze van veel vet houdt. Minstens 50% EDIT: @ Jimmiefitz & Phoenyxar: Flauw, jullie komen ineens vanuit de grond omhoog schieten, ninja's >=( Bewerkt: 27 oktober 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 (bewerkt) 50%?! Thanks! Ik neem haar idd mee naar bars. Hans Bewerkt: 27 oktober 2012 door TheBro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 Je hebt te weinig vet, zij valt op mannen met 50% vet. Dus zou je vel moeten aankomen wil je met haar daten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheBro Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2012 En dan te bedenken dat ik in 'Real life' al geen vriendin kan krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.